Har i prøvet noget som det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Anonym trådstarter

Skiver anonym da jeg ikke er så langt.

Er der nogle der har prøvet noget som liner der her?

Min kæreste og jeg hadet sex ( ikke noget voldsomt, ) efter går jeg på wc som jeg plejer, og på mit wc papir er der helt frisk blod. Det er helt lyserødt, der kommer lidt med ud sammen med sædresterne og det var det.

Har aldrig prøvet det før, er helt trist.

Jeg overvejet at ringe til lægen imorgen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

(august)

Har ikke selv prøvet det,men det skulle være ret normalt, da slimhinderne er hævede og ekstra sarte når man er gravid. Synes du skal ringe til lægen, så du ikke skal bekymre dig om det.

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

(august) skriver:

Har ikke selv prøvet det,men det skulle være ret normalt, da slimhinderne er hævede og ekstra sarte når man er gravid. Synes du skal ringe til lægen, så du ikke skal bekymre dig om det.

Jeg har aldrig prøvet det før, så man bliver lidt nervøs Mener dog heller ikke jeg har læst om det, min kæreste læste lige nogle artikkeler højt for mig, og der står godt nok det kan lade sig gøre.

Anmeld

14. august 2012

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg har aldrig prøvet det før, så man bliver lidt nervøs Mener dog heller ikke jeg har læst om det, min kæreste læste lige nogle artikkeler højt for mig, og der står godt nok det kan lade sig gøre.

Så vidt jeg ved er det ganske normalt, dog er det ikke tilfældet her hos os, der sker faktisk ikke rigtig noget, hvilket jeg selvfølgelig også er glad for, da jeg i forvejen er meget bekymret og sådan..

Men det står faktisk også inde under den der "gravid uge for uge" der er herinde, i uge 11, 12 eller 13 mener jeg, at man kan komme til at bløde lidt efter sex, og sågar også fra tandkød og alm. næseblod

Så umiddelbart vil jeg ikke synes du burde være bekymret, men ring da til lægen for en sikkerheds skyld

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

Riixen90 skriver:

Så vidt jeg ved er det ganske normalt, dog er det ikke tilfældet her hos os, der sker faktisk ikke rigtig noget, hvilket jeg selvfølgelig også er glad for, da jeg i forvejen er meget bekymret og sådan..

Men det står faktisk også inde under den der "gravid uge for uge" der er herinde, i uge 11, 12 eller 13 mener jeg, at man kan komme til at bløde lidt efter sex, og sågar også fra tandkød og alm. næseblod

Så umiddelbart vil jeg ikke synes du burde være bekymret, men ring da til lægen for en sikkerheds skyld

Det var da utroligt langt henne, jeg er kun ca. i uge 6
Jeg fik næsteblod i dag i skolen bare sådan ud a det blå.

Anmeld

14. august 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

Skiver anonym da jeg ikke er så langt.

Er der nogle der har prøvet noget som liner der her?

Min kæreste og jeg hadet sex ( ikke noget voldsomt, ) efter går jeg på wc som jeg plejer, og på mit wc papir er der helt frisk blod. Det er helt lyserødt, der kommer lidt med ud sammen med sædresterne og det var det.

Har aldrig prøvet det før, er helt trist.

Jeg overvejet at ringe til lægen imorgen..

Ville ønske man ku svare anonymt..

Anmeld

14. august 2012

AnthonsMor

Anonym skriver:

Det var da utroligt langt henne, jeg er kun ca. i uge 6
Jeg fik næsteblod i dag i skolen bare sådan ud a det blå.

Jeg tror nu også det er forskelligt, hvornår man kan være udsat for det, nogle er det jo hele graviditeten, nogle er slet ikke, og andre er sådan "pletvis"

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

Riixen90 skriver:

Jeg tror nu også det er forskelligt, hvornår man kan være udsat for det, nogle er det jo hele graviditeten, nogle er slet ikke, og andre er sådan "pletvis"

Ja man må da sige de ikke er ens de der maver min første var der slet ikke sådan noget.

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Ville ønske man ku svare anonymt..

hmm.. hvis det kan hjælpe må du gerne skive i privat

Anmeld

14. august 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

hmm.. hvis det kan hjælpe må du gerne skive i privat

Nah det hjælper ikk.. nå pyt.. ville bare sige at det også er sket for mig.. mange gange... er bare ikk gravid eller noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.