Hvordan vil i stave navnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Pigent

Jeg er blevet lidt vild med navnet Nickeline, men jeg tænker hvordan vil folk enlig stave det? Jeg kender kun stavemåden Nickeline, men hvis i hørte navnet uden at have set hvordan det staves hvordan vil i så stave det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

ekebiv

Barnepigen skriver:

Jeg er blevet lidt vild med navnet Nickeline, men jeg tænker hvordan vil folk enlig stave det? Jeg kender kun stavemåden Nickeline, men hvis i hørte navnet uden at have set hvordan det staves hvordan vil i så stave det?

jeg tror jeg ville stave det uden c, altså Nikeline. Men tror du ikke alle vil tro hun hedder Nikoline??

Anmeld

13. august 2012

Thereseh

Barnepigen skriver:

Jeg tror jeg ville være i tvivl om du mente "Nicoline", og komme til at stave det sådan. 

Anmeld

13. august 2012

Dinna88

NickEline?

Jeg kender kun til navnet med "O".

Men jeg ville ikke stave det med "ck" Det ville være Nikoline. Jeg synes heller ikke det er pænt med "C"

Og det samme gælder selvfølgelig hvis det er med "E" i stedet for "O"

Anmeld

13. august 2012

S.Maria

Jeg tror ikke jeg har hørt det navn før, så ved ikke lige hvordan jeg synes det skal staves....Sad lige og kiggede et par gange på navnet og tænkte istedet Mikkeline 

Anmeld

14. august 2012

Pigent

Okay tak for jeres svar 

Anmeld

14. august 2012

Camilla30

Hej Jeg synes faktisk det er et rigtig sødt navn og ville stave det som du gør - Nickeline. Kan MEGET bedre lide dét end Nikoline, som jeg ikke er så vild med og synes der er stor forskel på de to navne

Anmeld

14. august 2012

Pigent

Camilla30 skriver:

Hej Jeg synes faktisk det er et rigtig sødt navn og ville stave det som du gør - Nickeline. Kan MEGET bedre lide dét end Nikoline, som jeg ikke er så vild med og synes der er stor forskel på de to navne

Jeg synes også der er forskel på Nikoline og Nickeline. 

Anmeld

14. august 2012

M (:

Skal det siges: Nick-Eline eller Nicke-Line?

Anmeld

15. august 2012

Pigent

M (: skriver:

Skal det siges: Nick-Eline eller Nicke-Line?

Ligesom Mikkeline, bare med N.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.