Lenchick skriver:
Vi havde en Cerox 2.0 og var meget glade for den da den kunne bruges fra fødslen med liften i. Den blev så total skadet og vi skulle have en ny klapvogn.
Netop pga Cerox er ret stor, købte vi en Scooter og jeg er bare så tilfreds med den! Lillepigen er 13 måneder nu og vi er lige kommet hjem fra en uges storby ferie hvor vi kun havde Scooteren med og alle lure sov hun i den. Det gik så fint! Jeg savner ikke det at den kan
vendes fordi vi har en pige som vil se ALT og kun vil kigge fremad
. Scooteren er længere i liggemålet og der er højere til loftet i kalechen, så den kan bruges i længere tid. Den er lettere vægtmæsdigt og er letkørt. Den er super nem at klappe sammen og kan som du skriver være i bilen med hjul.
Den eneste minus vi oplevede i løbet af den måned vi har haft den nu er at kalechen hopper ligesom en smule tilbage når den er slået helt op og vi kører på en meget ujævn vej. Den er ikke så fast siddende som på en Cerox. Men det er en lille ting synes jeg.
Håber du kan bruge det til noget 
Tusind tak for dit svar, det var da perfekt at høre fra en som selv harprøvet begge modeller
Umiddelbart hælder jeg også mest til scooter modellen, men frygtede lidt at jeg ville fortryde at den ikke kan vendes. Men allrede nu vil min søn bare kigge på alting, han vil hellere bæres end ligge i barnevognen, for han vil se, se og atter se
Han er kun 3½ måned
Så ja, vi er tidligt ude med klapvognen, men der er -20% på Emmaljunga, så hvis vi ved hvad vi vil have, kan vi ligeså godt slå til 
Men jeg tænker at vi nok vil blive rigtig glad for at den kan komme i bilen uden at man skal pille hjulene af. Er også glad for at høre at de godt kan ligge i den og sove, for den kan jo alligevel lægges meget ned 
Endnu engang tak for svar, det var til stor hjælp 
Anmeld