Når barnet har rokketænder - freaky billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Thereseh

Tjek lige det her billede af et barns kranie, før mælketænderne falder ud. Det er virkelig vildt - og en smule alien agtigt. 

Og jeg der synes det er vildt nok at min lille søn får de første tænder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

betina23

Får det helt dårlige

Anmeld

13. august 2012

MortilCilas

Thereseh skriver:

Tjek lige det her billede af et barns kranie, før mælketænderne falder ud. Det er virkelig vildt - og en smule alien agtigt. 

Og jeg der synes det er vildt nok at min lille søn får de første tænder 

Og derfor skal man huske at passe super godt på sine børns mælke tænder, da en dårlig tand har store chancer for at sende det dårlige videre til den nye!

Synes det er et super billeder!

Anmeld

13. august 2012

Dinna88

NEJ, hvor fedt!!! Wauw! Havde slet ikke forestillet mig at det ser sådan ud - men selvfølgelig gør det da det, haha

Anmeld

13. august 2012

Thereseh

MortilCilas skriver:

Og derfor skal man huske at passe super godt på sine børns mælke tænder, da en dårlig tand har store chancer for at sende det dårlige videre til den nye!

Synes det er et super billeder!

Anmeld

13. august 2012

Thereseh

Dinna88 skriver:

NEJ, hvor fedt!!! Wauw! Havde slet ikke forestillet mig at det ser sådan ud - men selvfølgelig gør det da det, haha

Ja, det er helt vildt ikk !? Jeg synes også det er ret fascinerende 

Anmeld

13. august 2012

Missq4

ad det ser ikke særlig hyggeligt ud

Anmeld

13. august 2012

Ciss

Jeg har aldrig tænkt på, at tænderne ligger færdige derinde. Jeg har altid forestillet mig, at de voksede frem omtrent på samme måde som blomster...

Tænk at der er plads til alle de tænder inde i det lille børnehoved... Det er egentlig utroligt....

Anmeld

13. august 2012

Dinna88

Thereseh skriver:

Ja, det er helt vildt ikk !? Jeg synes også det er ret fascinerende 

MEGET facinerende! Synes det er vildt at nogle af tænderne sidder helt oppe ved siden af næsen

Anmeld

13. august 2012

Thereseh

Ciss skriver:

Jeg har aldrig tænkt på, at tænderne ligger færdige derinde. Jeg har altid forestillet mig, at de voksede frem omtrent på samme måde som blomster...

Tænk at der er plads til alle de tænder inde i det lille børnehoved... Det er egentlig utroligt....

Det er utroligt, ikk. Jeg tror lissom dig at jeg har tænkt at tænderne først var klar når de "skulle bruges". Det er ret vildt at de kan være derinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.