Kagefyld?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Mette M

Jeg skal lave kage til når min søn bliver 1 år. regner med at det skal være drømmekagebunde men ved ikke hvilket fyld jeg skal have i. Jeg vil gerne have 2 slags men hvad er godt sammen?

Håber I vil komme med nogle erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Team Putte

Mette M skriver:

Jeg skal lave kage til når min søn bliver 1 år. regner med at det skal være drømmekagebunde men ved ikke hvilket fyld jeg skal have i. Jeg vil gerne have 2 slags men hvad er godt sammen?

Jordbærmousse synes jeg faktisk går med alt chokoladecreme.. det samme med hindbærmousse.. Dog bruger jeg ALTID hindbær hvis jeg bruger marabou med appelsinkrokant, da der bare er et eller andet med hindbær og appelsinen der bare svinger så godt

Ellers har jeg lavet skovbærmousse eller blåbærmousse med hvid tobleronecreme og det er bare guf! Evt. med drømmekagebunde med hasselnødder blendet helt fint i, så de ik er så søde

Anmeld

13. august 2012

Mette M

Team Putte skriver:

Jordbærmousse synes jeg faktisk går med alt chokoladecreme.. det samme med hindbærmousse.. Dog bruger jeg ALTID hindbær hvis jeg bruger marabou med appelsinkrokant, da der bare er et eller andet med hindbær og appelsinen der bare svinger så godt

Ellers har jeg lavet skovbærmousse eller blåbærmousse med hvid tobleronecreme og det er bare guf! Evt. med drømmekagebunde med hasselnødder blendet helt fint i, så de ik er så søde

tak for ideerne. det nederste lyder rigtig lækkert

Anmeld

13. august 2012

Carl-Emil's mor

Mette M skriver:

jeg har gået og tænkt de samme tanker, selvom der er 5 mdr til han fylder 1 år men jeg har bestemt at den skal være frisk så jeg laver den med makroner, en blanding af kagecrem og flødeskum med friske jordbær også med hjemmebagte chokolade bunde eller alm. hjemmebagte lagkagebunde

men skal det være en lidt mere klassisk fondante kage, så f.eks hindbærcrem og marabou daim crem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.