Vinter jakker til gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

vælger anonym da jeg ikke er så langt i forløbet endnu.

Men sagen er den, som overskriften siger hvor finder jeg en vinter jakke til gravide. Når vi når vinter skulle jeg gerne være ca. 6-7 måneder henne

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

M&N

Kigger lige med her, hvis der kommer nogle svar Er også rimelig langt henne til jul/vinter og så kunne det være lækkert med en jakke der passede

Anmeld

13. august 2012

Annemor...

Her kan du muligvis finde en ellers plejer hm også at få nogen, men man plejer at skulle være hurtig
http://mamalicious.dk/new-arrivals/mm-new%20arriva ls,da_DK,sc.html

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Kigger lige med her, hvis der kommer nogle svar Er også rimelig langt henne til jul/vinter og så kunne det være lækkert med en jakke der passede

Det tænkte jeg også jeg kigget lidt selv, og syntes kun jeg kan finde overgangs-jakker eller sommer-jakker, og det er lidt for koldt for mig i vinter perioden

Sidste gang jeg var gravid, gik jeg med en jakke der var alt for lille, og ville godt have en der passet denne gang

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

Annemor... skriver:

Her kan du muligvis finde en ellers plejer hm også at få nogen, men man plejer at skulle være hurtig
http://mamalicious.dk/new-arrivals/mm-new%20arriva ls,da_DK,sc.html

Mange tak kigger lige på det Jeg var inde på H&M men syntes ikke der var noget, men måske det er lidt for tideligt at kigge efter vintertøj

Anmeld

13. august 2012

Annemor...

Anonym skriver:

Mange tak kigger lige på det Jeg var inde på H&M men syntes ikke der var noget, men måske det er lidt for tideligt at kigge efter vintertøj

var også lige der inde og kigge og kunne heller ikke finde noget, men jeg havde termin i dec sidste år og jeg synes godt nok man skal være hurtig ude. Så det er i hvert fald noget med at kigge på hm´s hjemmeside tit eller tage ind til byen og kigge efter det

Anmeld

13. august 2012

(august)

Jeg syede en selv, da jeg kun kunne finde dunjakker som gjorde at jegbare lignede en hval endnu mere.Jeg fødte i jan og brugte den også efter, da den kunne lukkes ind over sig selv og med bælte om til at holde den på plads. 

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

Annemor... skriver:

var også lige der inde og kigge og kunne heller ikke finde noget, men jeg havde termin i dec sidste år og jeg synes godt nok man skal være hurtig ude. Så det er i hvert fald noget med at kigge på hm´s hjemmeside tit eller tage ind til byen og kigge efter det

Hmm... Jamen så, må man jo kigge efter det meget mere når tiden nærmer sig

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

(august) skriver:

Jeg syede en selv, da jeg kun kunne finde dunjakker som gjorde at jegbare lignede en hval endnu mere.Jeg fødte i jan og brugte den også efter, da den kunne lukkes ind over sig selv og med bælte om til at holde den på plads. 

Hehe hvis jeg bare var så god til at sy jeg tror hvis jeg prøver på det, bliver det kun til ét langt stykke stof med to luffer.

Anmeld

13. august 2012

Annemor...

Anonym skriver:

Hehe hvis jeg bare var så god til at sy jeg tror hvis jeg prøver på det, bliver det kun til ét langt stykke stof med to luffer.

jeg havde købt en stor kappe og så havde jeg bare en stor strikketrøje indenunder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.