"bobler" ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Linette90

Hej alle..

Der er noget jeg går rundt og tumler lidt med, jeg er 18+0 og har mærket disse bobler fra min lille baby siden uge 14+ men her den sidste uges tid har jeg ikke rigtig mærket til den andet end min livmor er blevet hårdere,. Skal jeg være nervøs for om der er noget galt?

Håber jeg kan få lidt svar måske..
Hilsen den nervøse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Deaktiveret profil

Linette90 skriver:

Hej alle..

Der er noget jeg går rundt og tumler lidt med, jeg er 18+0 og har mærket disse bobler fra min lille baby siden uge 14+ men her den sidste uges tid har jeg ikke rigtig mærket til den andet end min livmor er blevet hårdere,. Skal jeg være nervøs for om der er noget galt?

Hilsen den nervøse..

Hmm... Sikke med svar du har fået dig! - Det er da træls!

Nå, men da jeg var i uge 16. der mærkede jeg de omtalte bobler, jeg tænkte at nu måtte hun da snart sparke igennem så, men boblerne stoppede i nogle uger og først i uge 24 indtil nu (Uge 34.) er jeg blevet sparket hver evig eneste dag.. Så tror det er meget forskelligt, fra hvornår man mærker noget.. 

Men kan godt forstå din frustration, men prøv at se nogle uger frem, og sker der stadig intet, jamen så spørg en læge/JM eller andet.. 

Men så længe du går til JM, som høre hjertelyden, så bør der ikke være noget galt..

Anmeld

14. august 2012

Chili

Linette90 skriver:

Hej alle..

Hilsen den nervøse..

Jeg mærkede også bobler i uge 14 men de kom og gik og var også selv bekymret men min læge sagde til mig det var normalt, og at man først skal mærke liv omkring uge 24 hver dag!

Så jeg ville tage det roligt, se et par dage. Bebsen kan også have rolige dage, hvor man ikke rigtig mærker dem

Men held og lykke med det

Anmeld

14. august 2012

Clisolka

Linette90 skriver:

Hej alle..

Hilsen den nervøse..

Jeg mærkede intet til boblerne før i slutningen af graviditeten. Jeg mærkede første gang liv 17+4 - der begyndte hun at sparke 

Som de andre skriver, så er det normalt ikke at mærke hver dag - det er først fra uge 24 du skal mærke liv hver dag  Hvis du er nervøs syntes jeg du skal snakke med din JM 

Anmeld

14. august 2012

Linette90

Tak for jeres svar vil prøve at lade vær med at tænke for meget over det skal til JM første gang her på tirsdag i næste uge så vil jeg lige snakke med hende
Tusind tak for svar, det hjalp

Anmeld

14. august 2012

NNL

Jeg mærkede aldrig de berømte bobler, hos mig gik det fra ingenting til spark/puf. Men jeg kan huske at jeg læste at baby hele vejen igennem har stille perioder op til den tid hvor livmoderen udvider sig, hvilket skulle hænge sammen med det tidspunkt, hvor du ellers skulle have haft menstruation. Håber det gav bare lidt mening?

Det korte af det lange er, at jeg ikke tror du skal være nervøs, og at det er meget almindeligt at baby er lidt stille indimellem uden at der er noget galt. Der er bare ikke så meget plads

Anmeld

14. august 2012

Camilla30

Hej Jeg vil sige at du overhovedet ikke har grund til bekymring. Jeg mærkde bobler i uge 14 og 16 og kun et par enkelte gange, måske 4-5 gange i alt. Nu i uge 22 er boblerne blevet til spark som jeg mærker hver eneste dag. For mig var boblerne aldrig regelmæsige og jeg tror bestemt ikke der er mange som mærker baby hver dag før der kommer 'rigtige' spark - Don't worry!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.