Hvem har ringet til mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.101 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Ina33

Orkkk jeg er bare frygtelig nysgerrig, især i denne tid hvor jeg er jobsøgende og har en del ansøgninger ude. En eller anden ringede til mig kort før klokken 17, jeg nåede desværre ikke at tage telefonen, og der er ikke lagt nogen besked på min telefonsvarer. Der bliver sikkert ringet igen, men nøjjjj hvor gad jeg godt vide hvem det var.

Og nej jeg er ikke typen der bare ringer op til nummeret for at finde ud af hvem det var.

Jeg har søgt nummeret på krak, men er der andre steder jeg kan finde ejeren til nummeret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

B&J

jeg ville nok ringe op for at se om det evt kunne være fra en af de job du har søgt....

håber du får et job

Anmeld

13. august 2012

Karo

De gule sider

Anmeld

13. august 2012

Fru.Mäes <3

Ina33 skriver:

Orkkk jeg er bare frygtelig nysgerrig, især i denne tid hvor jeg er jobsøgende og har en del ansøgninger ude. En eller anden ringede til mig kort før klokken 17, jeg nåede desværre ikke at tage telefonen, og der er ikke lagt nogen besked på min telefonsvarer. Der bliver sikkert ringet igen, men nøjjjj hvor gad jeg godt vide hvem det var.

Og nej jeg er ikke typen der bare ringer op til nummeret for at finde ud af hvem det var.

Jeg har søgt nummeret på krak, men er der andre steder jeg kan finde ejeren til nummeret?

RING da nummeret op!!

Det gør jeg dælme hvis jeg ikke kan finde det på nettet!!!

Ejj, er da osse selv spændt nu!!!

RING RING RING 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.