nogen der ved hvor man ka købe en flot scrapbog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.264 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. august 2012

betina23

Nogen der ved hvor man køber en scrapbog der er pæne og ik bare sort?? ved ik om d stavet rigtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

betina23

Slet ingen

Anmeld

14. august 2012

M (:

betina23 skriver:

Nogen der ved hvor man køber en scrapbog der er pæne og ik bare sort?? ved ik om d stavet rigtig

Trob bare du må søge lidt på nettet (også lidt svært, når det ikke vides, hvad formålet er..) - men disse er da meget sjove.. Ellers er der en enkelt her og nogle i forskellige materialer her (:

Held og lykke med det! Måske der kommer en billedtråd med resultatet? (:

Anmeld

14. august 2012

betina23

M (: skriver:

Trob bare du må søge lidt på nettet (også lidt svært, når det ikke vides, hvad formålet er..) - men disse er da meget sjove.. Ellers er der en enkelt her og nogle i forskellige materialer her (:

Tak tror jeg har fundet en kegler sku bruge dem til a sætte billede ind og skrive lidt ved siden a evt pynte med en masse ting det fordi jeg vil lave en bog til min pige så hun har d når hun bli'r stor

Anmeld

14. august 2012

betina23

Tak tror jeg har fundet en kegler sku bruge dem til a sætte billede ind og skrive lidt ved siden a evt pynte med en masse ting det fordi jeg vil lave en bog til min pige så hun har d når hun bli'r stor

Anmeld

14. august 2012

M (:

betina23 skriver:

Held og lykke med projektet - det bliver sikkert fint (:

Anmeld

14. august 2012

betina23

Ja d håber jeg og tusind tak for hjælpen hade prøvet a Google det men der kom en masse på engelsk op meeen tak

Anmeld

14. august 2012

betina23

Ja d håber jeg og tusind tak for hjælpen hade prøvet a Google det men der kom en masse på engelsk op meeen tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.