Erfaringer med at kende kønnet...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Mai-pigen

Jeg er så heldig at vente mit 3. Barn...og da jeg ikke har vidst hvilket køn det var de andre gange, er jeg nu meget i tvivl on vi skulle vide det denne gang... Hvad er jeres erfaringer med at kende barnets køn..hvilke følelser sætter det igang...?

Knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

pemiro

Mai-pigen skriver:

Jeg er så heldig at vente mit 3. Barn...og da jeg ikke har vidst hvilket køn det var de andre gange, er jeg nu meget i tvivl on vi skulle vide det denne gang... Hvad er jeres erfaringer med at kende barnets køn..hvilke følelser sætter det igang...?

Knus fra mig

Hos os var vi glade for det, da det gjorde vi kunne finde et godt navn, og vi kunne købe ind til en dreng. Vi var begge på su, så pengene var ikke mange, så det var rart at kunne køb lige præcis det vi skulle bruge..
Og så var det rart han ikke var en "den" men en " ham"

Tillykke med graviditeten

Anmeld

13. august 2012

anynom

Mai-pigen skriver:

Knus fra mig

Tillykke!

Vi fik en kønsscanning fordi vi skulle lave et børneværelse helt fra bunden og gerne ville have en ide om farver etc i stedet for at lave det kønsneutralt. Og så for at vi kunne få købt tøj.
Som en anden skriver, det var rart at kunne sætte 'hun' på i stedet for 'den'. Og vi kunne finde på et navn inden fødslen også

Anmeld

13. august 2012

Deaktiveret profil

Mai-pigen skriver:

Knus fra mig

Jeg har aldrig været i tvivl om at jeg ville kende kønnet, min kæreste derimod virkede til at være ligeglad med at vide det.. Men jeg er jo kvinde, så jeg har brug for planlægning osv.. Så vi valgte at få det afvide, så nu er der gjort klar i lyserødt, så håber da de har ret i hvad de tror det er.. Min kæreste er dog også glad for at vide det er en pige, så vi ikke skal sige "Den"...

Anmeld

13. august 2012

Holbæktrunten

Mai-pigen skriver:

Knus fra mig

Jeg ville gerne vide kønnet da jeg var bange for at blive skuffet hvis det var en dreng. Det VAR en dreng, og jeg er rigtig glad for at vi fik det at vide.

Jeg kunne forberede mig mentalt på at være Mor til et andet køn end mit eget, og jeg kunne købe tøj osv i drengefarver - dejligt, spændende og praktisk.

Næste gang skal vi også vide kønnet. Vi ønsker os begge rigtig meget en pige (nok mest manden - nu har jeg jo fundet ud af hvor skønt det er at være drenge-.mor ).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.