WOW - med billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. august 2012

samantha1986

Nu er lille Madison to måneder. og hold da op hvor jeg bare er helt vild med hende. Kan slet ikke forstå som tiden går. Hun pludre løs, smiler, rækker ud og tager fat og holder hovedet selv. og så er hun en meget bestemt lille dame..

Er overrasket over al den kærlighed man kan have til en anden person. Bliver forelsket hver gang jeg kigger på hende. Wow hvor er det en lykfølelse.

Og I skal da ikke snydes for billeder af vores lille Madison.

Det første billede er hvor vi havde hende på lamaze mariehønen. Synes hun ikke var særlig spændende ;-)

Det næste er fra lørdag. Troede hun kunne passe solhatten. men den var desværre for stor.

Tredje billede er fra i går, hvor hun lige viste at hun godt kunne holde hoved mens hun sad

Og det sidste var da hun kom med hendes første smil for nogle uger siden. Og det var selvfølgelig til mor. Far måtte vente et par uger.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

B&J

Som hun da kan smile, hun er da vidunderlig

og ja det er utroligt så meget kærlighed man kan give til en

Anmeld

13. august 2012

samantha1986

B&J skriver:

Som hun da kan smile, hun er da vidunderlig

og ja det er utroligt så meget kærlighed man kan give til en

Tak for det Hun er også det bedste i mit liv sammen med min dejlige niece

Ja det er fantastisk. og først når man får et barn ved man hvor meget kærlighed man har

Anmeld

13. august 2012

NNL

Hvor er hun dog sød Og jeg er helt vild med navnet

Anmeld

13. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Hvor er hun dog bare kær og dejlig

Anmeld

14. august 2012

Clisolka

Hvor er hun dog sød 

Anmeld

14. august 2012

Krisuer

samantha1986 skriver:

Nu er lille Madison to måneder. og hold da op hvor jeg bare er helt vild med hende. Kan slet ikke forstå som tiden går. Hun pludre løs, smiler, rækker ud og tager fat og holder hovedet selv. og så er hun en meget bestemt lille dame..

Er overrasket over al den kærlighed man kan have til en anden person. Bliver forelsket hver gang jeg kigger på hende. Wow hvor er det en lykfølelse.

Og I skal da ikke snydes for billeder af vores lille Madison.

Det første billede er hvor vi havde hende på lamaze mariehønen. Synes hun ikke var særlig spændende ;-)

Det næste er fra lørdag. Troede hun kunne passe solhatten. men den var desværre for stor.

Tredje billede er fra i går, hvor hun lige viste at hun godt kunne holde hoved mens hun sad

Og det sidste var da hun kom med hendes første smil for nogle uger siden. Og det var selvfølgelig til mor. Far måtte vente et par uger.

Sikke en lille charmetrold  Er helt vild med det sidste billede hvor hun smiler 

Anmeld

14. august 2012

samantha1986

NNL skriver:

Hvor er hun dog sød Og jeg er helt vild med navnet

Tak for det vi var slet ikke i tvivl da vi fandt det på en liste over engelske navne

Anmeld

14. august 2012

samantha1986

Takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.