mærkelig spise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. maj 2009

vicrikke

Hej.
Ville lige hører om der var andre end mig, der allerede nu har lidt mærkelige spisevaner.
Jeg kan grov spise bagte grønsager, og ost i lang baner.
Kaffe og kattemad kan jeg ik rigtig klare duften af.
Spændende at se hvad i andre har af vaner.
Knus vicrikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

SHERO

Puhh jeg er blevet helt tosset med jordbær og vandmelon... Har selvfølgelig hele tiden kunne lide det, men puhhh jeg spiser det hele tiden for tiden hehe :-D Og så sys jeg egentlig også det hjælper på kvalmen... :-D

Anmeld

15. maj 2009

MaleneGærup

har ikke noget jeg bare skal have, men jeg har ikke lyst til kaffe og søde sager.

Anmeld

16. maj 2009

moolly

jeg har helt vild meget lyst til is

Anmeld

5. juni 2009

Fruen

Lige pludselig kan jeg li grønne oliven! De duftede af mærkelige årsager ganske godt idag og så måtte jeg bare smage og ned røg en hel skål :-)
Ellers smoothie smoothie smoothie...

Katja

Anmeld

9. juni 2009

Mor til matilde og gustav

Hej jeg vil hellere ikke sige at jeg har fået nogle mærkelige vaner endnu, jeg spiser bare hele tiden, da det hjælper på min kvalme;-)men heldigvis har jeg ikke særlig meget lyst til usunde ting som slik, chips, is og lign, så det er meget rart...specielt fordi jeg normalt næsten ikke kan leve uden søde sager engang imelem;-)

Anmeld

9. juni 2009

MaleneG

Pandekager er bare mums
og spegepølse hapser.. ellers så gerne noget frisk bagt franskbrød, med rejeost.. og så en masse Nestea med Peach

Anmeld

16. juni 2009

3rollinger

Jeg har heller ikke rigtig nogen trang til noget specielt. Men for hver graviditet mister jeg lysten til en eller anden spansk traditionel ret. Meget sjovt, at med de danske retter sker der ikke noget. (Det skal lige siges at jeg bor i Spanien)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.