Kan jeg/baby nu blive smittet med alt godt fra havet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Mariajny

Hejsa Derude..

Lige et ???????
jeg bor som tidligere sagt med min kæreste (vores kommende bars far)
og to af hans børn..
Han er dog lidt i tvivl om hvor vidt hans børn har fået deres vac, jeg synes virkelig dette er en vigtig ting.
Jeg kontakter så deres tidligere læge som fortæller at:
yngste barn: 3mdr og 5mdr og ikke videre.
ældste barn: 3mdr, 5mdr og 15mdr..

Hmm forstår simpelthen ikke deres mor, men skal jeg sikkert heller ikke..
Men hvor vidt kan jeg nu blive smittet, og hvor farlig er det egentlig for baby ?

(skal lige siges, at jeg har fået aftalt med vores læge, at vi starter op med at vac, på mandag)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mariajny skriver:

Hejsa Derude..

Lige et ???????
jeg bor som tidligere sagt med min kæreste (vores kommende bars far)
og to af hans børn..
Han er dog lidt i tvivl om hvor vidt hans børn har fået deres vac, jeg synes virkelig dette er en vigtig ting.
Jeg kontakter så deres tidligere læge som fortæller at:
yngste barn: 3mdr og 5mdr og ikke videre.
ældste barn: 3mdr, 5mdr og 15mdr..

Hmm forstår simpelthen ikke deres mor, men skal jeg sikkert heller ikke..
Men hvor vidt kan jeg nu blive smittet, og hvor farlig er det egentlig for baby ?

(skal lige siges, at jeg har fået aftalt med vores læge, at vi starter op med at vac, på mandag)

For det første kan du kun blive smittet, hvis børnene rent faktisk har sygdommen.

For det andet har du vel selv fået vaccinationer/haft alle børnesygdommene??, og derfor er du allerede immun overfor, hvad de evt ville tage med sig hjem.

Anmeld

13. august 2012

Mariajny

PT skriver:

For det første kan du kun blive smittet, hvis børnene rent faktisk har sygdommen.

For det andet har du vel selv fået vaccinationer/haft alle børnesygdommene??, og derfor er du allerede immun overfor, hvad de evt ville tage med sig hjem.

ja ved godt de skal være smittet med selv sygdommen, eller bære virussen. Jo jeg har selv fået alle mine vac, så der burde ikke være noget at bekymre sig om?

Anmeld

13. august 2012

jydeinden

Mariajny skriver:

ja ved godt de skal være smittet med selv sygdommen, eller bære virussen. Jo jeg har selv fået alle mine vac, så der burde ikke være noget at bekymre sig om?

hvis du er vaccineret som du skal være, så burde du ikke kunne blive smittet nej. men for de to børns skyld er det kun en god ting at i følger op på det.

men også for jeres fælles barns´s skyld. for når de ikke er vaccineret som de skal, kan de jo slæbe værre ting med sig ( hvis de bliver "angrebet" end bare en forkølelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.