Hvor hurtigt blev i gravide??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Adrina

Smed pillerne den 10 marts i år og den 6 april testede jeg positiv - så det gik rigtig hurtigt! Er skønne 23 uger henne med en lille pige 

Jeg krydser fingre for dig !!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

JetteSimonsen

BabyWish2012 <3 skriver:

Ja??? Anden gang: Efter indgrebet, 7 måneder. Som sagt første gang endte i en MA

nå oki.. Nu ved jeg bare ikke hvad disse forkortelser betyder.. MA og PB?

Anmeld

13. august 2012

Sesse89

ca 9 mdr.

Anmeld

13. august 2012

M&N

JetteSimonsen skriver:

nå oki.. Nu ved jeg bare ikke hvad disse forkortelser betyder.. MA og PB?

MA = missed abortion.

PB = projekt baby.

Anmeld

13. august 2012

JetteSimonsen

BabyWish2012 <3 skriver:

MA = missed abortion.

PB = projekt baby.

I see.. Tak..  

Anmeld

13. august 2012

Tøs85

Blev gravid i 2. forsøg.. Så tabte jeg det ved en spontan abort i uge 7 og blev gravid 1. forsøg efter den.. Så det er heldigvis nemt for os.. Grunden til at det først lykkedes i 2. forsøg første gang, er at der er 35 dage mellen mine menstruationer så jeg vidste ikke hvornår jeg havde æggeløsning.. Så synes selv vi er gode til at blive gravide..

Anmeld

13. august 2012

chael

Er blevet gravid 1. Gang, alle 3 gange

Anmeld

13. august 2012

MarieMor

Jeg blev gravid i første omgang begge gange og var begge gange på pillen helt op til 

Anmeld

13. august 2012

AnthonsMor

JetteSimonsen skriver:

Hej allesammen.. vi er hos os igang med at prøve og få nr 2.. Lige nu farer jeg rundt på det sorte af tåneglene for at teste, men hvis jeg er gravid, så vil jeg være 2+5 uger henne.. så ja.. mega spændt lige nu.... håber at teste positiv snart.. gerne før forventet mens.. 

Nå.. Men.. Jeg var lidt interesseret i at høre, hvor hurtigt i andre blev gravide?

Vi løber på første ægløsning indtil videre, men har ikke været på p-piller i flere måneder inden.. dog ikke dyrket ubeskyttet sex før denne måned.. der har vi til gengæld også gjort det HVER DAG, for at være sikre.. 

Jeg er selv 23, og har en pige på knap tre i forvejen, og kan slet ikke vente med at få nr 2.. 

Håber i vil dele med mig... 

Jeg stoppede med pillen lige efter jul, og derefter droppede vi beskyttelse, fordi vi rigtig gerne ville have baby.. Og er først blevet gravid d. 7 juni.. MEN det ligger så til min familie, at kroppen er laaaaaand tid om at udskille de stoffer der "beskytter" en fra pillerne

Nu er jeg så 11+4 og glæder mig som et barn til jul, til at se min lille baby til NF indenfor de næste 14 dage

Jeg krydser fingre for, at den er god nok allerede første gang for dig!

Anmeld

13. august 2012

JetteSimonsen

Jeg føler at mit overskud er meget mindre end for en uge siden.. Jeg har haft mens lignende smerter den sidste uge, og mit urin er blevet mørkere... 

Kryder bare sådan fingre!  Glæder mig til, at jeg er klar til at teste... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.