Der er bare sket nogle ting, jeg bliver nødt til at komme af med.
Vi har gået og ventet på brev fra Holbæk siden d. 27. april. I onsdags fik jeg taget en blodprøve hos lægen for at se, om jeg havde haft ÆL. Jeg spurgte ved samme lejlighed efter brevet - og lægen sagde, at vi skulle give det en uge mere.
I går valgte jeg så at ringe til Holbæk og spørge, om de havde modtaget vores henvisning. Det havde de ikke. Jeg ringede derefter til min læge, som vistnok havde GLEMT at sende henvisningen?
Nå, jeg ringede igen til Holbæk og fik at vide, at det ikke var mig, men min kæreste, der skulle være blevet henvist. Heller ikke ham havde de oplysninger på. Ved samme opkald fik jeg at vide, at vi ikke skulle modtage et brev, men selv ringe og bestille tid til test af Henrik.
Hmm.. nå, jeg ringede endnu engang retur til lægen, som pludselig fik travlt med at henvise Henrik.
Og nu er der snart sommerferie osv. Selvom 14 dage ikke er alverden, synes jeg alligevel, det er frygtelig længe lige i den her forbindelse. Og så synes jeg, at det er totalt latterligt, at min læge har været sådan et dræn

Har I prøvet sådan noget?! Jeg synes, det er for dårligt.
Anmeld