Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
goddag de damer! :-) jeg søger en opskrift på en "ufærdig"/"rå" chokoladekage, og det jeg mener med ufærdig/rå er at den er fast med våd hvis i forstår? HÅBER i kan hjælpe! :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mener man kalder den type chokoladekage for en mudcake - prøv evt at søge på det hvis der ikke er nogle af eksperterne der melder sig på banen
Altså er det den der hvor det løber ud af den med chokoladefyld når man tager hul på den? Eller er det "bare" sådan en svampet kage?
10aps skriver: goddag de damer! :-) jeg søger en opskrift på en "ufærdig"/"rå" chokoladekage, og det jeg mener med ufærdig/rå er at den er fast med våd hvis i forstår? HÅBER i kan hjælpe! :-)
Er det en blødende chokoladekage du tænker på? Har godt nok aldrig selv prøvet at lave den
Miss Church skriver: Er det en blødende chokoladekage du tænker på? Har godt nok aldrig selv prøvet at lave den
nej det er ikke den de er ligesom en almindelig tærte/kage bare hvor dejen ligesom stadig er lidt rå i det.. ved man kan få den på cafeer især..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128