Svar på blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. august 2012

FrkRaarup

Fik taget blodprøve i sidste uge. Dem der skal holdes sammen med NF scanning..Altså det der risiko halløj

Skulle så ringe idag og have svar på dem, men telefonendamen var slet ikke klar over noget :/ - Hvilket jeg aldrig har oplevet før hos min læge.

Hun sagde de skulle finde ud af hvor langt jeg var henne ? - Hvilket overhovedet ikke passer. Det fik jeg fastslået for 2 uger siden.

Så fik ikke noget svar Er lidt frustreret, da vi har ventet svar siden onsdag.

Har godt nok en tid i morgen ved en af lægerene..

Meeeen, er satme forvirret.. En der kan hjælpe mig, så jeg ikke længere er forvirret.. ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

FrkRaarup

Hjææææælp

Anmeld

13. august 2012

Tabula Rasa

FrkRaarup skriver:

Hjææææælp

Er ikke sikker på jeg forstår hvorfor du ringer for at få svar på dem? De bliver vel bare sendt videre til sygehuset, hvor de så sammenholdes med NF, og ud fra det får du en risikoberegning. Tror ikke man plejer at få noget at vide om de blodprøver på forhånd?

Anmeld

13. august 2012

M&N

Jeg forstår ikke dit spørgsmål?

Har du fået taget doubletesten, altså den på sygehuset? For den får din læge ikke medmindre der skal testet for leverbetændelse osv.

Ellers får du ikke risiko beregningen ud medmindre du har været for kort tid henne til blodprøven (som blevet opdaget ved NF) og du så må afsted igen og så ringe og få risikoberegningen ud fx.

Men ellers kan du ikke få den endnu

Anmeld

13. august 2012

Flowers

FrkRaarup skriver:

Fik taget blodprøve i sidste uge. Dem der skal holdes sammen med NF scanning..Altså det der risiko halløj

Skulle så ringe idag og have svar på dem, men telefonendamen var slet ikke klar over noget :/ - Hvilket jeg aldrig har oplevet før hos min læge.

Hun sagde de skulle finde ud af hvor langt jeg var henne ? - Hvilket overhovedet ikke passer. Det fik jeg fastslået for 2 uger siden.

Meeeen, er satme forvirret.. En der kan hjælpe mig, så jeg ikke længere er forvirret.. ??

Svar på din blodprøve til NF??? Mener du dounbletesten?

Jeg fik først svar på den til selve NF svanningen, dvs. jeg fik ikke svar på blodprøven, den blev blot tastet ind på et skema med alle de andre tal, og derefter udregnet en risiko.

Anmeld

13. august 2012

Rockertand

FrkRaarup skriver:

Den skal du ikke have svar på, du får en samlet vurdering til NF,, så det har du misforstået..
Held og lykke med NF.

Anmeld

13. august 2012

FrkRaarup

Rockertand skriver:

Den skal du ikke have svar på, du får en samlet vurdering til NF,, så det har du misforstået..
Held og lykke med NF.

Nope, har ikke misforstået noget. Der er vist en der har fejlinformeret mig.

Jeg fik af vide jeg skulle ringe idag og få svar på blodprøven..

Har ikke været til NF endnu...

Anmeld

13. august 2012

FrkRaarup

Flowers skriver:

Svar på din blodprøve til NF??? Mener du dounbletesten?

Jeg fik først svar på den til selve NF svanningen, dvs. jeg fik ikke svar på blodprøven, den blev blot tastet ind på et skema med alle de andre tal, og derefter udregnet en risiko.

Ja, det er den jeg mener

Så har jeg fået noget forkert afvide..

Tak

Anmeld

13. august 2012

M&N

FrkRaarup skriver:

Nope, har ikke misforstået noget. Der er vist en der har fejlinformeret mig.

Jeg fik af vide jeg skulle ringe idag og få svar på blodprøven..

Har ikke været til NF endnu...

Er du så sikker på det er doubletesten du har fået lavet???

Anmeld

13. august 2012

FrkRaarup

BabyWish2012 <3 skriver:

Er du så sikker på det er doubletesten du har fået lavet???

Er ikke sikker på noget som helst.. men det håber jeg, da den SKAL laves i uge 9!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.