Gave til farmand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. august 2012

lottemusen

Hej.

Jeg vil gerne give min mand en fin gave, når han er blevet far. 
Jeg har fundet nogle figurer fra willow tree, og synes de er rigtig søde og siger noget specielt. Men det er lidt svært at vælge...

Hvilken en synes I, jeg skal vælge? 

Jeg håber i vil hjælpe mig. Tak! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

jydeinden

lottemusen skriver:

Hej.

Jeg har fundet nogle figurer fra willow tree, og synes de er rigtig søde og siger noget specielt. Men jeg synes det er lidt svært at vælge.

Jeg håber i vil hjælpe mig. Stem på jeres favorit

jeg synes nummer to er sødest ( nummer to er den til højre)

Anmeld

13. august 2012

kimfrit

lottemusen skriver:

Hej.

Jeg har fundet nogle figurer fra willow tree, og synes de er rigtig søde og siger noget specielt. Men det er lidt svært at vælge...

Hvilken en synes I, jeg skal vælge? 

Jeg håber i vil hjælpe mig. Tak! 

jeg kan bedst lide den sidste

Og påforhånd undskyld, hvis jeg lyder uhøflig, men tror du ikke han synes det er en lidt kedlig gave?

Min mand havde snakket i uendeligheder om et eller andet spil, som jeg gav ham, da han blev far igen

Anmeld

13. august 2012

Frk.S

De er rigtig fine.

Vi har den nederste - den fik vi af min veninde og hendes mand, da vi fik Freja.

Det er også den jeg bedst kan lide.

Anmeld

13. august 2012

sabrina89

Når det er til din mand og måske skal sympolisere at han er blevet far. Syntes jeg at nr 2 er "bedst" (den hvor manden sidder alene med barnet) Men de er alle fine og en super god ide

Anmeld

14. august 2012

lottemusen

kimfrit skriver:

jeg kan bedst lide den sidste

Og påforhånd undskyld, hvis jeg lyder uhøflig, men tror du ikke han synes det er en lidt kedlig gave?

Min mand havde snakket i uendeligheder om et eller andet spil, som jeg gav ham, da han blev far igen

Jeg tror faktisk han vil synes, det er en sød og tankefuld gave. Et spil, duftserie eller andet kan han få i enhver anden anledning. 
Jeg synes det er ret specielt, at vi skal være forældre, så derfor vil jeg gerne give ham noget specielt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.