Utålmodig.dk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. august 2012

OktoberMor

Hej i skønne damer.. 

TikTakTikTak... Tiden går så langsomt!

vi har i fredags været ude og kigge på et hus, som vi simpelthen bare er faldet pladask for, vi skal derfor i banken på onsdag for at høre om hvilket lån osv, der vil passe os bedst, hvorefter vi så kan byde på huset.. Jeg er bare så skide utålmodig mht. at få overstået det møde med banken så vi kan byde & forhåbentlig få huset!

jeg har termin 4. Oktober, dvs. hvis vi får huset, så skal vi godt nok skynde os, med at få flyttet os ud i huset.. Men jeg ser det ikke som noget problem, jeg vil bare gerne væk fra denne skod lejlighed på 2. sal som vi har boet i, i snart 6 år!

Jeg vil ikke rigtigt noget med indlægget, bare fortælle hvor utålmodig jeg er! Er der andre der er utålmodige, som bare går og venter på at noget skal ske??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Den lykkelige

Ej kan jeg så meget godt forstå!!!
Kan huske da vi købte vores hus (var første gang for os begge).. alt det venten osv gør også mig sindsyg.. jeg er så utålmodig af sind  
men da vi havde skrevet under osv gik der 6 MÅNEDER før vi kunne overtage  ej det var de længste i mit liv...
Held og lykke med det!!!!

Anmeld

13. august 2012

Frk. Himmelblå

OktoberMor skriver:

Hej i skønne damer.. 

TikTakTikTak... Tiden går så langsomt!

vi har i fredags været ude og kigge på et hus, som vi simpelthen bare er faldet pladask for, vi skal derfor i banken på onsdag for at høre om hvilket lån osv, der vil passe os bedst, hvorefter vi så kan byde på huset.. Jeg er bare så skide utålmodig mht. at få overstået det møde med banken så vi kan byde & forhåbentlig få huset!

jeg har termin 4. Oktober, dvs. hvis vi får huset, så skal vi godt nok skynde os, med at få flyttet os ud i huset.. Men jeg ser det ikke som noget problem, jeg vil bare gerne væk fra denne skod lejlighed på 2. sal som vi har boet i, i snart 6 år!

Jeg vil ikke rigtigt noget med indlægget, bare fortælle hvor utålmodig jeg er! Er der andre der er utålmodige, som bare går og venter på at noget skal ske??

Håber alt kommer til at gå efter dit hoved!

Tik tak, tik tak, - 

Anmeld

13. august 2012

Sildefisk

Hvorfor er du, ts, nu ikke længere aktiv???? Er det bare mig der undre mig, nu du lige har oprettet indlægget??

Anmeld

13. august 2012

Den lykkelige

myr81 skriver:

Hvorfor er du, ts, nu ikke længere aktiv???? Er det bare mig der undre mig, nu du lige har oprettet indlægget??

Ja meget underlig tænkte jeg også efter at have sendt mit svar afsted...

Anmeld

13. august 2012

Sildefisk

Den lykkelige skriver:

Ja meget underlig tænkte jeg også efter at have sendt mit svar afsted...

Ja? Det er jo ellers ikke fordi tråden omhandler noget hvor man ellers kan finde en fornuftig forklaring på den pludselige exit

Anmeld

13. august 2012

Den lykkelige

myr81 skriver:

Ja? Det er jo ellers ikke fordi tråden omhandler noget hvor man ellers kan finde en fornuftig forklaring på den pludselige exit

Næh undre mig også!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.