hjemmeside til skrift, tattoo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.719 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. august 2012

frkanonym

jeg har engang været inde på en hjemmeside med en masse forskellige skrifttyper til en tattoo. men jeg kan simpelthen ikke huske, hvad den hedder. og google er absolut ikke min ven i denne situation.
jeg vil vildt gerne have en tattoo med enten mit fornavn eller efternavn.

hvis i har en tattoo med enten jeres/jeres børns fødselsdato og/eller navn, må i meget gerne vise den frem, så jeg kan få lidt inspiration. og gerne skrive hvor på kroppen den sidder
i det hele taget må i gerne vise jeres tattoos frem og fortælle lidt om dem, evt hvad de betyder o.lign.
og evt sparke lidt hårdt til mig, så jeg ikke er så rædselsslagen for det .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

BellaCiinea

frkanonym skriver:

jeg har engang været inde på en hjemmeside med en masse forskellige skrifttyper til en tattoo. men jeg kan simpelthen ikke huske, hvad den hedder. og google er absolut ikke min ven i denne situation.

hvis i har en tattoo med enten jeres/jeres børns fødselsdato og/eller navn, må i meget gerne vise den frem, så jeg kan få lidt inspiration. og gerne skrive hvor på kroppen den sidder
i det hele taget må i gerne vise jeres tattoos frem og fortælle lidt om dem, evt hvad de betyder o.lign.

Skrifttyper kan jeg ikk lige hjælpe med.
Men kan fortælle at jeg bestemt ikk sys at det gør ondt
Har både en på underarmen og en stor en på ryggen.

Anmeld

13. august 2012

frkanonym

IsabellaCiinea skriver:

Skrifttyper kan jeg ikk lige hjælpe med.
Men kan fortælle at jeg bestemt ikk sys at det gør ondt
Har både en på underarmen og en stor en på ryggen.

det var godt er bare ekstremt bange for nåle. men vil så gerne have en tattoo hvad har du på underarmen og ryggen?

Anmeld

13. august 2012

Tanjadamgaard

frkanonym skriver:

Jeg har brugt denne side, det er også den tatovørene bruger 

http://www.dafont.com/ 

Anmeld

13. august 2012

BellaCiinea

frkanonym skriver:

det var godt er bare ekstremt bange for nåle. men vil så gerne have en tattoo hvad har du på underarmen og ryggen?

Jeg er også bange for nåle.. Skal ind og ha HPV vaccine i næste måned.. og er så bange for det dumme lille stik 

Men at få en tatovering gør mig ikk noget =)

Jamen på underarmen har jeg min fødselsdag stående.. har ikk lige noget billed af den.

Og på ryggen har jeg en kolibri =)

Her er et billed af den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. august 2012

frkanonym

Tanjadamgaard skriver:

Jeg har brugt denne side, det er også den tatovørene bruger 

http://www.dafont.com/ 

mange tak.

Anmeld

13. august 2012

frkanonym

IsabellaCiinea skriver:

Jeg er også bange for nåle.. Skal ind og ha HPV vaccine i næste måned.. og er så bange for det dumme lille stik 

Jamen på underarmen har jeg min fødselsdag stående.. har ikk lige noget billed af den.

Her er et billed af den

puha. kan godt forstå dig! jeg bliver bange, bare jeg skal have en blodprøve  ..

hold da op, den er flot den der! hvor har du fået den lavet henne?

Anmeld

13. august 2012

BellaCiinea

frkanonym skriver:

puha. kan godt forstå dig! jeg bliver bange, bare jeg skal have en blodprøve  ..

hold da op, den er flot den der! hvor har du fået den lavet henne?

Jah blodprøver dur jeg dælme heller ikk til.. Nålen er jo mega tyk!!

Tak Jamen den er lavet privat =)

Fik den i fødselsdagsgave

Og så er det en af mine veninder der har tegnet den =)

Og hun har allerede tegnet den næste jeg engang skal ha

Tihi

Anmeld

13. august 2012

M&N

IsabellaCiinea skriver:

Her er et billed af den

Nu så jeg lige at du siger at du er bange for nåle....

HPV vaccinen er ikke kun 1 stk men faktisk 3 i alt... Så bered dig (over 3 gange selvfølgelig) Er sikker på du nok skal klarer den.

Jeg har mange tattoos og har haft en del piercinger i mit liv. Har kun 2 nu, men det jeg er mest bange for er at få taget en blodprøve. Ellers er jeg slet ikke bange for nåle

Anmeld

13. august 2012

BellaCiinea

BabyWish2012 <3 skriver:

Nu så jeg lige at du siger at du er bange for nåle....

HPV vaccinen er ikke kun 1 stk men faktisk 3 i alt... Så bered dig (over 3 gange selvfølgelig) Er sikker på du nok skal klarer den.

Jeg har mange tattoos og har haft en del piercinger i mit liv. Har kun 2 nu, men det jeg er mest bange for er at få taget en blodprøve. Ellers er jeg slet ikke bange for nåle

Åhh 3 stik  Suk.. men det skal bare overståes..

Jah blodprøver det er simpelthen bare de største tykkeste nåle de bruger! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.