Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mutti2B skriver: Så blev det min tur til at blive fucked up af min krop. I går fik jeg lige pludselig kraftige mens smerter som gik over i plukveer der nev. Ringede til fødegangen (pga min forhistorie) og jm sagde at det lød som en begyndende fødsel. Efter jeg havde snakket med hende fik jeg hvad jeg tror er en ve . Av, for den da! Det var en smerte/følelse jeg aldrig har prøvet før og jeg kunne mærke den toppede for så at forsvinde helt. Så nu var jeg jo fuld af forventning, og resten af aftenen brugte jeg så på at vente på flere veer. Men tror I da for H der kom flere????? NEEEEEEEEEEEEEJJJJJJ I morgen skal jeg til jm og hun har lovet mig at hun vil tjekke om jeg stadig er åben. Så jeg kan kun håbe at det vil sætte noget i gang. Jeg har jo fra start troet at jeg ville føde d. 16. august, så måske får jeg ret
Så blev det min tur til at blive fucked up af min krop. I går fik jeg lige pludselig kraftige mens smerter som gik over i plukveer der nev. Ringede til fødegangen (pga min forhistorie) og jm sagde at det lød som en begyndende fødsel. Efter jeg havde snakket med hende fik jeg hvad jeg tror er en ve . Av, for den da! Det var en smerte/følelse jeg aldrig har prøvet før og jeg kunne mærke den toppede for så at forsvinde helt. Så nu var jeg jo fuld af forventning, og resten af aftenen brugte jeg så på at vente på flere veer. Men tror I da for H der kom flere????? NEEEEEEEEEEEEEJJJJJJ I morgen skal jeg til jm og hun har lovet mig at hun vil tjekke om jeg stadig er åben. Så jeg kan kun håbe at det vil sætte noget i gang. Jeg har jo fra start troet at jeg ville føde d. 16. august, så måske får jeg ret
Det lyder uanset meeeeget spændende og som om du er godt på vej
Pøj pøj, håber du fortsat opdaterer, for sidder her og hepper hver gang der er nogen der skriver lidt om hvad der sker.. hihi
Ih ja det lyder da spændende, håber på at der snart kommer gang i noget
ej hvor spændende
du må også være utålmodig snart når de heletiden har troet den lille ville komme før tid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128