her er vidunder prinsessen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Camillos

Hun var simpelthen så tarvelig til scanningen i lørdags min lille pige... Hun lå konstant med hånden foran eller ved siden af ansigtet så der kom skygger på billedkvaliteteten af 3d scanningen... 

Jeg fik så en ny tid til idag, men da jeg er rendt ind i en kraftig blærebetændelse kan jeg ikke tage hele vejen derop.. Så det må blive de billeder jeg har her... Lidt ærgeligt er det men var nu alligevel glad for at se hende.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Miss-86

Camillos skriver:

Hun var simpelthen så tarvelig til scanningen i lørdags min lille pige... Hun lå konstant med hånden foran eller ved siden af ansigtet så der kom skygger på billedkvaliteteten af 3d scanningen... 

Jeg fik så en ny tid til idag, men da jeg er rendt ind i en kraftig blærebetændelse kan jeg ikke tage hele vejen derop.. Så det må blive de billeder jeg har her... Lidt ærgeligt er det men var nu alligevel glad for at se hende.. 

De er da gode alligevel

Anmeld

13. august 2012

Camillos

Miss-86 skriver:

De er da gode alligevel

Tak, jo de er da Ok til trods for jeg er så langt henne og hun lå med hånden ved hovedet hele tiden ellers lagde hun hovedet op af livmodervæggen hehe ..  

Hun elskede simpelthen at putte sig... Vi havde kunne se flere detaljer hvis nu hun ikke blev ved at ligge sig i "skygge" ..

Anmeld

13. august 2012

Miss-86

Camillos skriver:

Tak, jo de er da Ok til trods for jeg er så langt henne og hun lå med hånden ved hovedet hele tiden ellers lagde hun hovedet op af livmodervæggen hehe ..  

Hun elskede simpelthen at putte sig... Vi havde kunne se flere detaljer hvis nu hun ikke blev ved at ligge sig i "skygge" ..

Ja, det er jo det.. Det er ikke til og vide, hvordan de ligger
Men dejligt, med sådanne billeder.

Anmeld

13. august 2012

Camillos

Miss-86 skriver:

Ja, det er jo det.. Det er ikke til og vide, hvordan de ligger
Men dejligt, med sådanne billeder.

det er det bestemt .. så fik man da en ide af hvordan hun ser ud ..

Anmeld

13. august 2012

Miss-86

Camillos skriver:

det er det bestemt .. så fik man da en ide af hvordan hun ser ud ..

Ja nemlig

Anmeld

13. august 2012

Merii

Nurhh lille pus, hvor er hun skøn dejligt du har da fået gode billeder, skyggen er moderkagen sagde min jordemoder, men synes alligevel det er gode billeder

Anmeld

13. august 2012

Camillos

Merii skriver:

Nurhh lille pus, hvor er hun skøn dejligt du har da fået gode billeder, skyggen er moderkagen sagde min jordemoder, men synes alligevel det er gode billeder

tak søde jahun er dejlig  jormoren der scannede mig var ikke helt tilfreds men jeg synes egentlig også de er ok

Anmeld

13. august 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

hvor ser hun fin ud

Anmeld

13. august 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

hvor ser hun fin ud

tak søde  hun er bare så fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.