Jm efter termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. august 2012

nielsen80

Skal til jm på onsdag, hvilket er en dag efter min termin. Ved I om hun undersøger mig indvendigt der?

Ville gerne snart høre, hvordan det hele ser ud.....synes ikke der sker en dyt, vægten står stille, maven vokser ikke og ingen tegn på fødsel. Der må meget gerne snart ske noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Kay

jeg var afsted 2 dage efter termin... og der undersøgte hun mig men kun fordi jeg bad om det

Anmeld

13. august 2012

nielsen80

Kay skriver:

jeg var afsted 2 dage efter termin... og der undersøgte hun mig men kun fordi jeg bad om det

Det kan godt være man bare skal bede om det.

Hihihi du er i mine tanker meget, bliver ved med at sige til mig selv" ej det er altså Kay's tur, du kan ikke tillade dig at blive FOR utålmodig endnu"

Anmeld

13. august 2012

MarieMor

Har heller ikke prøvet at blive undersøgt indvendig ved jm hverken første eller denne gang , og kunne da egentlig være meget rart at vide hvordan det står til dernede 

Er det standard at man skal be om det ???

Anmeld

13. august 2012

nielsen80

MarieMor skriver:

Har heller ikke prøvet at blive undersøgt indvendig ved jm hverken første eller denne gang , og kunne da egentlig være meget rart at vide hvordan det står til dernede 

Er det standard at man skal be om det ???

Jeg er heller ikke blevet undersøgt indvendigt, men vil da spørge om det på onsdag. Det ville være rart at vide,om man mentalt skal forbedre sig på igangsættelse

Anmeld

13. august 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Det kan godt være man bare skal bede om det.

Hihihi du er i mine tanker meget, bliver ved med at sige til mig selv" ej det er altså Kay's tur, du kan ikke tillade dig at blive FOR utålmodig endnu"

jeg er MEGET utålmodig i dag... og overvejer at ringe til fg... har lige lavet en tråd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.