puha et besøg jeg fik til morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Mariajny

jeg sad ude på terrasen, som jeg gør hver morgen.. jeg hørte noget bag mig i busken, frem kom der er KLAMT brunt dyr.. enten er det en husmor (staves) eller en lækat, siger min kæreste.. aaaadddddd jeg er så bange for små dyr og hunde, ryster godt og grundigt over det hele.. grr hun sidder jeg fængslet i køkkenet, med benene komme...

Ville ikke noget med dette, bare lige fortælle min oplevelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

pemiro

Mariajny skriver:

jeg sad ude på terrasen, som jeg gør hver morgen.. jeg hørte noget bag mig i busken, frem kom der er KLAMT brunt dyr.. enten er det en husmor (staves) eller en lækat, siger min kæreste.. aaaadddddd jeg er så bange for små dyr og hunde, ryster godt og grundigt over det hele.. grr hun sidder jeg fængslet i køkkenet, med benene komme...

Ad...
Hader selv at få "besøg" af dyr jeg ikke ka li.. Blandt andet frøer!!!

Anmeld

13. august 2012

Mariajny

pemiro skriver:

Ad...
Hader selv at få "besøg" af dyr jeg ikke ka li.. Blandt andet frøer!!!

ja føj....

Jeg føler bare den er på mig over det hele, samt at jeg kan se den over det hele....
altså frygteligt at være så bange, og jeg er endda vokset op på bondegård, med en masse dyr.

Anmeld

13. august 2012

modesty

En husmÅr. 

Anmeld

13. august 2012

pemiro

Mariajny skriver:

ja føj....

Jeg føler bare den er på mig over det hele, samt at jeg kan se den over det hele....
altså frygteligt at være så bange, og jeg er endda vokset op på bondegård, med en masse dyr.

Kender det udemærket.. Har det på præcis samme måde med frøer og edderkopper.. Ser jeg en flygter jeg birkelig...
Håber du snart kan få tankerne afledt så du kan lave andet end at sidde med benene oppe

Anmeld

13. august 2012

RGN

Profilbillede for RGN

De er da ellers så søde.
Jeg ville være blevet begejstret over, at se sådan en.

Forleden løb en ræv forbi vinduet. Det synes jeg bare er så hyggeligt.

Anmeld

13. august 2012

Frk. Himmelblå

Mariajny skriver:

Undskylder på forhånd men

LOL  

En farlig "husmor"...

Det er den sødeste stavebøvs, jeg har set længe.

Kan i øvrigt sagtens sætte mig ind i dit chok, - jeg er selv rigtig dårlig til dyr, og bliver bange for alskens typer kræ.

Anmeld

13. august 2012

Mariajny

RGN skriver:

De er da ellers så søde.
Jeg ville være blevet begejstret over, at se sådan en.

Forleden løb en ræv forbi vinduet. Det synes jeg bare er så hyggeligt.

puha jeg er bare sååååååååååååååååå bange..

Anmeld

13. august 2012

Mariajny

Frk. Himmelblå skriver:

Undskylder på forhånd men

LOL  

En farlig "husmor"...

Det er den sødeste stavebøvs, jeg har set længe.

Kan i øvrigt sagtens sætte mig ind i dit chok, - jeg er selv rigtig dårlig til dyr, og bliver bange for alskens typer kræ.

ved godt det kan virke pjattet... men men men det er simpelthen så forfærdeligt at være så bange.. puha

Anmeld

13. august 2012

Frk. Himmelblå

Mariajny skriver:

ved godt det kan virke pjattet... men men men det er simpelthen så forfærdeligt at være så bange.. puha

Tro mig. I KNOW!!!

Håber, du er ved at være faldet lidt ned igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.