Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvor binende er en selv lavet købekontrakt??- hvis ikke handlen ønskes gå igennem og registreringen ikke er lavet om i den nye ejers navn hvor meget kan man så kræve sin ejendel tilbage?
køber påstår at købekontrakten er binende og derfor - vil handlen alligevel fortsætte. Polititet vil ingenting gøre ved det! og jeg kan ikke stille mig op på hans adresse.
Det eneste bevis jeg har - er at jeg står som ejer! men køber siger han nemt kan lave det hele om så han vil stå som ejer!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: hvor binende er en selv lavet købekontrakt??- hvis ikke handlen ønskes gå igennem og registreringen ikke er lavet om i den nye ejers navn hvor meget kan man så kræve sin ejendel tilbage? køber påstår at købekontrakten er binende og derfor - vil handlen alligevel fortsætte. Polititet vil ingenting gøre ved det! og jeg kan ikke stille mig op på hans adresse. Det eneste bevis jeg har - er at jeg står som ejer! men køber siger han nemt kan lave det hele om så han vil stå som ejer!
Jeg ved det ikke, men vil tro at den en bindende.
Hvis I begge har skrevet under, og de "fortrydelsesdage" der er aftalt er gået. Så vil jeg mene at kontrakten er bindende...
Er ikke 100% sikker,men vil da tro det er derfor der bliver skrevet kontrakt... Så hverken koøber eller sælger står med en lang næse...
Happiness skriver: Hvis I begge har skrevet under, og de "fortrydelsesdage" der er aftalt er gået. Så vil jeg mene at kontrakten er bindende... Er ikke 100% sikker,men vil da tro det er derfor der bliver skrevet kontrakt... Så hverken koøber eller sælger står med en lang næse...
der blev ikke lavet nogen med fortrydelse. Men når pengene ikke er faldnet og han ikke står som ejer - kan det være ord mod ord?
Kofoed. skriver: Det kommer an på mange ting, hvad er det, er det mellem to private, er der betalt kontant eller via overførelse osv. en advokat vil være den bedste at spørge lige i den situation.
Det kommer an på mange ting, hvad er det, er det mellem to private, er der betalt kontant eller via overførelse osv. en advokat vil være den bedste at spørge lige i den situation.
via overførsel af nogel gange.
Anonym skriver: der blev ikke lavet nogen med fortrydelse. Men når pengene ikke er faldnet og han ikke står som ejer - kan det være ord mod ord?
Havde i ikke lavet en aftale om hvornår pengene skulle overføres?
Tror ikke det er ord mod ord, når der er skrevet en kontrakt. Så er det det skrivende der gælder.
Men ville nok hive fat i en advokat for at få tjekket det op.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128