Mangler et holdnavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.489 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Vores leder er stoppet med at ryge og har taget en del kg på. Nu er hun så gået på kur, men det lader ikke til at hun har den helt store rygrad (har kontor ved siden af hende). Så er hun kommet med en rigtig god ide og har startet en tabe konkurrence.

Man skal lave et hold på 2-10 personer. Så d. 25/5 sender vi en mail med navn, vægt og bmi til vores ældre chef. 25/6 og 25/7 skal vi indsende kontrolvejninger og 25/8 er der fælles vejning på et af vores plejehjem. Holdet der har tabe mest i % vinder 50 kr pr tabt kg

Super ide og så jeg er blevet holdkaptajn. Men men men...vi mangler et hold navn. Har i ikke lige et skide godt navn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

Diana...

Jeg har ikke lige noget holdnavn men ville da lige sige at det er en SKIDE godt idé og hvor er i bare gode kollega når i støtter sådan op om en medarbejder. 

Knus Diana 

Anmeld

13. maj 2009

Bamseboet :D

har heller ingen navne, men vil lige sige at jeg har sendt ideen til min chef syntes det kunne være en helt vildt motiverende måde at tabe sig på.

Anmeld

13. maj 2009

Rasmine

Taberne?

Anmeld

13. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeanne skriver:

Vores leder er stoppet med at ryge og har taget en del kg på. Nu er hun så gået på kur, men det lader ikke til at hun har den helt store rygrad (har kontor ved siden af hende). Så er hun kommet med en rigtig god ide og har startet en tabe konkurrence.

Man skal lave et hold på 2-10 personer. Så d. 25/5 sender vi en mail med navn, vægt og bmi til vores ældre chef. 25/6 og 25/7 skal vi indsende kontrolvejninger og 25/8 er der fælles vejning på et af vores plejehjem. Holdet der har tabe mest i % vinder 50 kr pr tabt kg

Super ide og så jeg er blevet holdkaptajn. Men men men...vi mangler et hold navn. Har i ikke lige et skide godt navn?

alko-holdet haha! Det hed vi altid dengang jeg gik i folkeren og vi havde forskellige turneringer
æhm..det er svært at finde på et godt navn synes jeg!?
Ikke meget hjælp herfra alligevel..hmm
Knus

Anmeld

13. maj 2009

saxa

Mebach skriver:

Taberne?

hehe... Ja det er da et navn der beskriver holdet rimelig godt.. Men så samtidig rimelig deprimerende, hvis nu det ikke helt går som det skal.. hehe..

Anmeld

13. maj 2009

Tynen

Mebach skriver:

Taberne?

LOL!
Også lige min tanke..

Så kan den jo også bruges hvis man er nitte..

Anmeld

13. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Mebach skriver:

Taberne?

Ja det var så også mit forslag Men jeg blev nedstemt. Det samme gjorde bamserne

Anmeld

13. maj 2009

Tynen

Jeanne skriver:

Ja det var så også mit forslag Men jeg blev nedstemt. Det samme gjorde bamserne

Hva´ faen´ er det for nogen tørre kollegaer du har dig
Det er da humor på højt plan!! 

Anmeld

13. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Tynen skriver:

Hva´ faen´ er det for nogen tørre kollegaer du har dig
Det er da humor på højt plan!! 

Til en start var der heller ikke mange, der ville være med på et taberhold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.