Ih Gud hvor han dog fylder ! XD

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. august 2012

simone-baby93

Andre end mig der bare har det problem i dobbelt sengen hvor kæresten/ manden bare fylder som en i ( undskyld mit sprog ) helved! XD jeg har en kæreste som bare skal ligge med enten sin numse eller sine ben over på min side. Og så snorker han! Og ham siger selv om morgen når jeg konfronter ham med det at : " nej jeg snorker ik jeg trækker bare vejret tungt " xD og at det der med at fylde det passer da i hvertfald ikk. Og det er bare noget jeg bilder mig ind. Efter at ha ligge en hel nat op af en væg og næsten ik kunne vende sig så nej det er ik bare noget jeg bilder mig ind men jeg syns nu godt han kunne holde numsen ovre ved sig selv for hold op ha lukker da godt nok nogle ud når han sover og de STINKER! XD 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Eliza

ohh.. snorker gør han så jeg er lige ved at blive døv og ryge med ind hver gang han trækker vjret!!  

men når det kommer til hvem der fylder mest i sengen er det nok mig  og måske endda Mallen der fylder mest lige for tiden (selvom man er 6 mdr. 9kg og 72 lang kan man godt fylde) 

Anmeld

13. august 2012

simone-baby93

Små størrelser kan godt fylde en del  

Anmeld

13. august 2012

Sophie90

Hehe jeg har nu aldrig haft nogle problemer med snorken, det afslapper mig.. Jeg er big time tryghedsnarkoman (boede på kollektiv som lille, så har ALDRIG sovet alene), så når nogle snorker betyder det i mit hoved at der er nogle og at der trygt.. Ret heldigt for min kæreste, da han trækker nogle seriøse torsk i land

Det med pladsen der er det tit enten mig der skubber ham HELT ud til kanten eller også ligger jeg helt krøllet sammen som en kat han, jeg ligger sgu ikke så meget mærke til hvad han laver haha..

Anmeld

13. august 2012

Dustmuz

Det der lyder som min kæreste hehe
hun snorker. og jeg er faktisk ofte bange for om pluto ryger som den planet.

derudover så fylder hun som bare pokker..
jeg er heldig hvis jeg kan ligge på ryggen uden at have hendes røv beplantet i mine riben hehe.. hun fylder godt i bredden og ikke i længden.
Hun ligger nærmest som et V..

Anmeld

13. august 2012

Kay

altså jeg sover rigtig dårligt hvis manden ik er hjemme... der skal helst være snorken og fylden... det beroliger mig  det samme når de små pipfugle fløjter tidligt om morgnen... så bliver jeg glad og sover videre

Anmeld

13. august 2012

Lene32

Her snorker han så meget at jeg mange nætter ligger mig i gæsteværelset!

Anmeld

13. august 2012

Adrina

Her har vi en dobbeltseng, MEN vi sover stort set altid over på min side. Enten så ligger han halvt oven på mig eller også skal vores arme og ben være helt flettet sammen .

Elsker at sove så tæt, bare ikke lige når jeg får svedeture, forbudet forstår han ikke om natten jo , hehe.

Han sover til tider, men det værste er når han skærer tænder! - plejer at holde fast i hans kæber når han går helt amok 

Anmeld

13. august 2012

Ditte-3

Vi har tre kvart seng og vi behøver ik støre da vi liger halvt over hinanden i forvejen . Og når kærsten snorker så skupper jeg bare lidt til ham vender han sig om på siden og så snorker han ik mere s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.