fondante kursus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. august 2012

Carl-Emil's mor

Hvaaa alle I skønne skønne fondante-kage-kvinder..

var der ikke en af jer som bor omkring kbh / nord for kbh der kunne tænke sig at lave et lille kursus for os der stadigvæk tumper rundt med at lave udrulningen pæn?

jeg tænker det ikke behøver at være så omfattende men bare de mest basale ting som:

udrulning

pålægning

"afslibning" ( altså rette til )

og i den stil?

At man så selv medbringer den kage / kager man ønsker at betrække også evt selv medbringer fondante og redskaber så det egentlig kun er instruktionen man skal betale for?

Håber meget der er en der ude der er interesseret i at afholde sådan noget for vil så gerne lave en helt perfekt fondantekage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Polkaprik

Carl-Emil's mor skriver:

Hvaaa alle I skønne skønne fondante-kage-kvinder..

var der ikke en af jer som bor omkring kbh / nord for kbh der kunne tænke sig at lave et lille kursus for os der stadigvæk tumper rundt med at lave udrulningen pæn?

jeg tænker det ikke behøver at være så omfattende men bare de mest basale ting som:

udrulning

pålægning

"afslibning" ( altså rette til )

og i den stil?

At man så selv medbringer den kage / kager man ønsker at betrække også evt selv medbringer fondante og redskaber så det egentlig kun er instruktionen man skal betale for?

Håber meget der er en der ude der er interesseret i at afholde sådan noget for vil så gerne lave en helt perfekt fondantekage

Kig her og se om det kunne have interesse

http://minkageverden.dk/

Anmeld

12. august 2012

Carl-Emil's mor

Polkaprik skriver:

Kig her og se om det kunne have interesse

http://minkageverden.dk/

har skam luret dig

men det er jo syd for kbh, jeg bor helt oppe så nord på du kan komme på sjælland så der er lige et godt stykke vej

Anmeld

13. august 2012

babyborn

Jeg vil meget gerne lave et kursus for jer... Hvor mange drejer det sig om?

Jeg kommer fra København, men kører gerne ud...

Du kan evt. sende en PM eller en mail til ee@schirakow.dk

Mvh Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.