klapvogn hjæælp?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. august 2012

LineSchack

hej alle sammen. min lille pige på 4 en halv måned skal med ind og svømmd imorgen. men pga pladsmangel kan jeg ikk tage barnevogns kassen med (har en edge duo combi)

. vi skal ind til byen hvilket tager omkring en time kan jeh sætte hende i klapvognen derind, den kan jo ligges ned, selvom hun ikk kan sidde srlv. vi blir kørt hjem så det kun derind. er i 7 sind for ellerd er alternativet en bæresele er så bange for at skafe hende..    håber i vil hjælpe tak på forhånd. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Majbrit P

LineSchack skriver:

hej alle sammen. min lille pige på 4 en halv måned skal med ind og svømmd imorgen. men pga pladsmangel kan jeg ikk tage barnevogns kassen med (har en edge duo combi)

. vi skal ind til byen hvilket tager omkring en time kan jeh sætte hende i klapvognen derind, den kan jo ligges ned, selvom hun ikk kan sidde srlv. vi blir kørt hjem så det kun derind. er i 7 sind for ellerd er alternativet en bæresele er så bange for at skafe hende..    håber i vil hjælpe tak på forhånd. 

Ja, prop en dyne i klapvognen og læg hende på den, og læg ryggen ned så meget den kan så skal hun nok få en god tur.

Anmeld

12. august 2012

Leneur

LineSchack skriver:

Hvis der er plads til en lift, for de plejer også at kunne slåes sammen, ville jeg da bare stille den i klapvognen.

Anmeld

14. august 2012

LineSchack

tak for alle svarene. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.