Stor ros til Børnemodtagelsen OUH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. august 2012

klmf

Vi har i dag 'fejret' min 30-års fødselsdag med et besøg på Børnemodtagelsen i Odense. Det er 3. gang vi er der (første gang en dehydreret 6-måneder baby med Rotavirus, anden gang efter en gang feberkramper og denne gang mistanke om jernforgiftning).

Alle 3 gange er vi blevet mødt af et smilende, venligt, overskudsagtigt og ikke mindst kompetent personale. Første gang vi var der, var det med overbelægning og rigtig travlt - alligevel formåede sygeplejerskerne og lægen at holde styr på detaljerne og give sig den fornødne tid.

Stor ros og stor tak

P.S. Så så man lige min lille dreng, der fik taget blodprøver uden at knibe en tåre, han så ganske forundret og en anelse forurettet ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt at i har haft positive oplevelser, i nogle stresset situationer! Vh stine

Anmeld

13. august 2012

klmf

StineW79 skriver:

Dejligt at i har haft positive oplevelser, i nogle stresset situationer! Vh stine

Det er nemlig lige præcis der man har brug for hjælpen

Anmeld

13. august 2012

Frk. Himmelblå

lotchen skriver:

Vi har i dag 'fejret' min 30-års fødselsdag med et besøg på Børnemodtagelsen i Odense. Det er 3. gang vi er der (første gang en dehydreret 6-måneder baby med Rotavirus, anden gang efter en gang feberkramper og denne gang mistanke om jernforgiftning).

Alle 3 gange er vi blevet mødt af et smilende, venligt, overskudsagtigt og ikke mindst kompetent personale. Første gang vi var der, var det med overbelægning og rigtig travlt - alligevel formåede sygeplejerskerne og lægen at holde styr på detaljerne og give sig den fornødne tid.

Stor ros og stor tak

P.S. Så så man lige min lille dreng, der fik taget blodprøver uden at knibe en tåre, han så ganske forundret og en anelse forurettet ud

Skønt at læse.

Det betyder nemlig så meget i sådanne situationer.

Vi har også været forbi børnemodtagelsen på vores sygehus gentagene gange, og her oplever vi også god behandling. ISÆR fra sygeplejerskerne. Lægerne, derimod, her jeg noget lunkne erfaringer med...

God bedring, og så krydser jeg for, at I nu er færdige med OUH, - selvom de er søde og rare 

Anmeld

13. august 2012

LR85

Dejligt og godt du spreder et godt budskab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.