Autostolkup!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. august 2012

chicka23

Hej piger.

Har i dag købt kiddy Guardian Pro 2, autostol i vægtklassen, 9-36 kg, som scorer bedst i tænks test.

Købte den i Az Hjørring til kun 1000 kr i farven sort 

Jeg sparede 1500 kr. Den var sat så meget ned da farven udgår af sortimentet. Vildt fedt at få den autostol man kørte op efter, til så billige penge uden at vide den var sat ned 

Så hvis i er fra området og står og mangler en super god autostol, er det bare afsted

God aften til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

NNL

Bor desværre slet ikke i nærheden af hverken Hjørring eller en A-Z :/ Men tror da lige jeg fandt ud af hvilken autostol vi skal have efter babymodellen Tak

Anmeld

12. august 2012

chicka23

NNL skriver:

Bor desværre slet ikke i nærheden af hverken Hjørring eller en A-Z :/ Men tror da lige jeg fandt ud af hvilken autostol vi skal have efter babymodellen Tak

Måske de kører med tilbuddet i Bilka også, da det er den samme kæde.

Jeg købte adgang til tænks test af autostole i dag, og hvis man vil have stolen fra 9-36 kg er det kiddy Guardian Pro 2, og cybex pallas 2, der scorer klart bedst i test. 

Tror vi bliver rigtig glad for den. 

Det var så lidt en skam du ikke boede i nærheden, så du ku gøre samme kup

Anmeld

13. august 2012

NNL

chicka23 skriver:

Måske de kører med tilbuddet i Bilka også, da det er den samme kæde.

Jeg købte adgang til tænks test af autostole i dag, og hvis man vil have stolen fra 9-36 kg er det kiddy Guardian Pro 2, og cybex pallas 2, der scorer klart bedst i test. 

Tror vi bliver rigtig glad for den. 

Det var så lidt en skam du ikke boede i nærheden, så du ku gøre samme kup

De har den vist ikke på tilbud i bilka, men kan se at man kan bestille den hjem fra tyskland for ca 1800 kr

Endnu engang tak for tippet, det er da skide smart at den kan bruges til 36 kg

Anmeld

14. august 2012

Lenats31

De kommer jo på tilbud i ny og næ allevegne.

Lige en ting der er værd at overveje inden køb i udlandet over internettet: Går noget i stykker, så forvent ikke at den lokale forhandler vil tage imod og fikse det. En evt returforsendelese kan lave et hul i budgettet på flere 100 kroner. 

Anmeld

15. august 2012

chicka23

Lenats31 skriver:

De kommer jo på tilbud i ny og næ allevegne.

Lige en ting der er værd at overveje inden køb i udlandet over internettet: Går noget i stykker, så forvent ikke at den lokale forhandler vil tage imod og fikse det. En evt returforsendelese kan lave et hul i budgettet på flere 100 kroner. 

Ja men ikke særlig tit at den bliver sat ned med 1500 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.