spiser jeres børn selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. august 2012

twinny

Hej  tøser.

Jeg tænker igen over om mine drenge er langsomme.

De kan ikke spise noget selv. Vi har prøvet at give dem det i hånden, men det ryger bare på gulvet eller mast. det kommer overhovedet ikke i nærheden af munden? Så her er vi stadigvæk på ske og gaffel.

Vi har også prøvet at "føre" hånden op til munden med mad, men ingen interesse.

Nogle gode råd? eller kommer det lige pludselig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Ka+Ma=Be

twinny skriver:

Hej  tøser.

De kan ikke spise noget selv. Vi har prøvet at give dem det i hånden, men det ryger bare på gulvet eller mast. det kommer overhovedet ikke i nærheden af munden? Så her er vi stadigvæk på ske og gaffel.

Har desværre ikke nogle gode råd  Jeg tror bare det kommer lige pludseligt! Jeg har altid mere eller mindre ladet Benjamin spise selv og så suppleret ved siden af (noget vææærre svineri  hehe)

Hvordan er de når de spiser? Åbner de bare munden og venter eller hvordan? Har i prøvet at give dem nogle grøntager eller noget i hånden? Noget de kan sidde og tygge på tænker jeg.

Anmeld

12. august 2012

twinny

Ka+Ma=Be skriver:

Har desværre ikke nogle gode råd  Jeg tror bare det kommer lige pludseligt! Jeg har altid mere eller mindre ladet Benjamin spise selv og så suppleret ved siden af (noget vææærre svineri  hehe)

Hvordan er de når de spiser? Åbner de bare munden og venter eller hvordan? Har i prøvet at give dem nogle grøntager eller noget i hånden? Noget de kan sidde og tygge på tænker jeg.

Ja, de åbner bare op.

Jeg har prøvet at give dem alt muligt i hånden grønsager, oststænger og andet. Det ryger direkte op gulvet. uden overhovedet at nå op til munden

Anmeld

12. august 2012

Ka+Ma=Be

twinny skriver:

Ja, de åbner bare op.

Jeg har prøvet at give dem alt muligt i hånden grønsager, oststænger og andet. Det ryger direkte op gulvet. uden overhovedet at nå op til munden

Hm, det var da pudsigt Måske de bare er nogle luksusdyr der godt kan lide at få maden serveret! hehe

Undersøger de ting med munden? Legetøj og andre ting?

Anmeld

12. august 2012

twinny

Ka+Ma=Be skriver:

Hm, det var da pudsigt Måske de bare er nogle luksusdyr der godt kan lide at få maden serveret! hehe

Undersøger de ting med munden? Legetøj og andre ting?

ja, det gør de...

De er luxus dyr ligesom deres far.

Anmeld

12. august 2012

Ka+Ma=Be

twinny skriver:

ja, det gør de...

De er luxus dyr ligesom deres far.

Hehe  

Ja så kan jeg ikke se hvorfor de ikke gør det  Måske de bare skal vendes til at få tingene i hænderne - på et eller andet tidspunkt må de jo prøve om det kan spises eller smages på!

Anmeld

12. august 2012

Jemion

Her kommer noah lidt mad i munden ellers bliver resten bare mast og ryger på gulvet Prøver at give ham mere og mere selv når vi spiser morgenmad får han en ske også tager jeg også en også giver ham når han fjerne sin skeen fra munden

Anmeld

12. august 2012

L&V

Ja langt det meste spiser hun selv men det er kun det der kan spises men fingrene... Men hun vil os kun spise hvis hun må selv

Anmeld

13. august 2012

Solstrålebørn

twinny skriver:

Hej  tøser.

Det er jo ligesom min... Hun kan heller ikke spise selv endnu.. Når hun tager noget selv, ryger det på gulvet.. Ikke ret meget kommer i munden... 

Det skal nok komme... Lige pludseligt... 

Legesager osv kommer gerne i munden og bliver studeret, der fungere det fint, nok også fordi det er noget større end maden... 

Anmeld

13. august 2012

SaNiNa

Naia har fået lov at sidde med maden selv siden hun kom over på mere afsat føde. da hun spiste grød sad hun med sin egen ske som hun så kunne komme i munden.

Nu spiser hun mest med fingerne men engang i mellm kommer garflen også i munden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.