Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lige nu har jeg Britney Spears (den stjerne-flaske) på. Ellers er jeg vild med D&G the one, Diesel og Miss Dior Cherie.
TeamRocket skriver: Fjolletråd. Men hvilke parfumer har i på eller i skabet lige nu og hvad er den ultimative yndlings duft?
Fjolletråd. Men hvilke parfumer har i på eller i skabet lige nu og hvad er den ultimative yndlings duft?
af DEO har jeg : KAOS ,( den blå )
af parfume har jeg: Gucci Quility
Jeg har Calvin Klein Euphoria, på Har ikke som sådan en yndlingsduft.Men ønsker mig Armani Code =)Britney Spears Radiance, er også god =)Det er der nu mange der er Cacharel Promesse, er også super god
Og Nina Ricci Kunne blive ved =)
Calvin Klein Euphoria, Versace Bright Crystal og Dolce Gabbana Light Blue er mine yndlings parfumer og altid en del af samlingen
Må indrømme jeg ingen har på lige nu men blandt mine ynglings dufte som også er i skabet er amor og deep red (kan ikke lige huske navnet på de andre men har min. 3 ynglings )
Lige nu lugter jeg af gamle gnu.
Men i skabet står der gucci envy me 2, dkny det grønne æble, dkny love from new york, lacoste og hugo boss deep red.
Lige nu er det her min klare farvorit
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128