Går snart ud af mit gode skind :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. august 2012

Vivian87

Årh men altså

Aviaja har egentlig altid sovet fint, men de sidste 3-4 uger har hun bare IKKE villet sove!!

Hun skriger hysterisk HVER gang hun blir lagt, hvad enten det er en lur i løbet af dagen eller til natten. Hun blir så hysterisk at hun ind i mellem helt stopper med at trække vejret

Jeg synes vi har prøvet ALT; vi har lagt hende tidligere, senere, vi har siddet med hende en halv time før hun blev lagt så hun ku falde til ro, vi har slukket tvet for at hun ku falde til ro, vi har siddet hos hende, sunget for hende, gået med hende, nusset hende, ladet hende ligge selv.....

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre mere, og nu skal min mand snart ud og sejle og jeg kan overhovedet ikke overskue at skulle stå med hende selv på den her måde

Når hun er vågen er hun den gladeste pige i verden, men det forsvinder som dug for solen så snart hun kommer i sengen eller barnevognen

Hjælp skønne piger, hvad skal jeg gøre???  (Hun er forresten 7,5 måned gammel)

Knus en mor der elsker sin datter overalt på jorden, men som snart ikke orker det her cirkus mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

mor2011_

knus.jeg tro faktisk at det er tigerspring (du må nok snart låne bog om det fra mig) har i været over ved lægen for at tjekke væske i ører 

kan anbefale ham over for busstation i den gul hus han er rigtig go´til børn

Anmeld

12. august 2012

mor2011_

og så husk at hun er startet i dagpleje og det er kæmpe omvæltning for hende så det kan også påvirke hende

Anmeld

12. august 2012

Vivian87

mor2011_ skriver:

knus.jeg tro faktisk at det er tigerspring (du må nok snart låne bog om det fra mig) har i været over ved lægen for at tjekke væske i ører 

kan anbefale ham over for busstation i den gul hus han er rigtig go´til børn

Jeg synes bare ikke rigtig det passer med hendes alder at det skulle være et tigerspring

Anmeld

12. august 2012

Vivian87

mor2011_ skriver:

og så husk at hun er startet i dagpleje og det er kæmpe omvæltning for hende så det kan også påvirke hende

Ja, det er bare startet længe før hun startede i dagpleje

Anmeld

12. august 2012

Vivian87

Der var ikke meget hjælp at hente

Anmeld

12. august 2012

Tulle28

Som mor til et ørebarn kan jeg kun sige SKYND jer at få hende tjekket hos en ØRElæge (ikke alm. praktiserende, de ved ikke en dyt om ører og har ikke det nødvendige udstyr til at tjekke ørerne). Er det ørerne er det bare med at komme ind i et forløb, da de fleste ørelæger gerne vil se tiden an inden de lægger dræn.

Indtil da kan I prøve at hæve hovedgærdet på sengen, da det modvirker tryg i ørerne.

Anmeld

12. august 2012

mor2011_

Vivian87 skriver:

Jeg synes bare ikke rigtig det passer med hendes alder at det skulle være et tigerspring

er hun født lige præsis til termin? ellers skal du ligge ande uger til eller fra og de uger hvor man får tigerspring er sådan ca nogle børn for den lidt før andre lidt senere..det skal nok blive bedre selvom det er ikke den bedste trøst 

Anmeld

12. august 2012

modesty

Ugerne m.h.t. tigerspring kan jo sagtens være flydende, og de fleste spring går over mange uger.

Men jeg tænker om det måske kan være noget separationsangst?

Herhjemme har min dreng helt klart haft gang i noget separationsangst fra han var cirka 8 mdr. og halvanden måneds tid frem. Jeg har godt kunnet putte ham, men han vågnede nogle gange skrigende om natten, hvor det tog mig cirka 20 minutter at få ham ned på jorden igen, og nogle gange måtte jeg tage ham med ind i sengen fordi han ellers slet ikke ville sove.

Anmeld

12. august 2012

Jibbe

Jeg synes også i skal få tjekket ørerne og indtil i får en tid så hæv hovedgærdet på hendes seng. Vi har 2 bøger under i hver side og det gør underværker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.