Kvalme forsvundet efter en uge ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. august 2012

Anonym trådstarter

Hej piger!
Håber i kan berolige mig lidt? Jeg har, af helt tilfældige årsager, fundet ud af at jeg er gravid. Det er anden graviditet og jeg har INGEN symptomer ud over ingen mens, hvilket jeg havde sidst. Jeg har rigtig svært ved at tro jeg er gravid da jeg igen symptomer har. Jeg havde kvalme i ca en uge - den er forsvundet igen. Jeg har rigtig svært ved at sove om aftenen og føler mig slet ikke træt i løbet af dagen. Jeg bliver hurtigt forpustet og får hurtigt ondt i maven, hvis jeg f.eks løfter min datter på 19 mdr. (12kg)
Jeg er virkelig bange for der er noget galt med barnet? Hvad tror i? Har i prøvet noget ligende ? Er i uge 7 nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

M&N

Jeg tror altså det er helt normalt. Har dog ikke selv oplevet det, men er sikker på du ikke er den eneste.

Har hørt mange som har fået sunde og raske børn uden symptomer. Vil endda være 100% på flere vil sige du er heldig

Anmeld

13. august 2012

Tona

Anonym skriver:

Hej piger!
Håber i kan berolige mig lidt? Jeg har, af helt tilfældige årsager, fundet ud af at jeg er gravid. Det er anden graviditet og jeg har INGEN symptomer ud over ingen mens, hvilket jeg havde sidst. Jeg har rigtig svært ved at tro jeg er gravid da jeg igen symptomer har. Jeg havde kvalme i ca en uge - den er forsvundet igen. Jeg har rigtig svært ved at sove om aftenen og føler mig slet ikke træt i løbet af dagen. Jeg bliver hurtigt forpustet og får hurtigt ondt i maven, hvis jeg f.eks løfter min datter på 19 mdr. (12kg)
Jeg er virkelig bange for der er noget galt med barnet? Hvad tror i? Har i prøvet noget ligende ? Er i uge 7 nu.

Det er lidt svært at berolige i sådan en situation, for du har jo ret i at det kan betyde at graviditeten ikke sidder ordentligt fast.

MEN NÅR DET SÅ ER SAGT, så er der jo bare kæmpe stor forskel på graviditeter. Jeg er selv gravid igen nu (og min datter er sjovt nok også 19 mdr og vejer 12 kg)  Nå men denne graviditet er så fuldstændig anderledes end den første at der er ligesom forskellen på nat og dag. Det eneste der er det samme er den kvælende, altædende udmattelse her i starten. Men denne gang har jeg nærmest ingen kvalme og ingen opkast og ingen brystspændinger næsten. Jeg havde slet ingen symptomer nærmest før uge 7 hvilket var meget senere end sidst. Jeg var tæt på at være bekymret selv fordi jeg ikke havde så mange symptomer som sidst.

Så alt i alt kan det være at du bare er ved at gå igennem en drømme graviditet hvor det går som en leg her 2 anden gang. Ja skal vi ikke krydse fingere for det for os begge tos vedkommende  og tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.