Mathias 14 dage gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

De er bare rigtig gode, hvor er han kær altså... Jeg vil også til fotograf!!! med min baby altså...

Tak søde er også vildt glad for dem ønsk jer det i barselsgave eller dåbsgave evt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

Tak søde er også vildt glad for dem ønsk jer det i barselsgave eller dåbsgave evt

Vi snakkede faktisk om at tage til fotograf den dag han skal døbes... Tænkte det ville være en oplagt lejlighed til det.. Så tror jeg muligvis vi gør Vil bare rigtig gerne have nogle gode prof billeder vi kan hænge op på væggen...

Anmeld

13. august 2012

crille

Hvor er han bare LÆKKER!

Tak for billeder, hvor er det skønt at i stadig hænger ved i gruppen efter fødsel. Det er altså stort at få lov at kigge med.

Glæder mig sådan

Anmeld

14. august 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

Vi snakkede faktisk om at tage til fotograf den dag han skal døbes... Tænkte det ville være en oplagt lejlighed til det.. Så tror jeg muligvis vi gør Vil bare rigtig gerne have nogle gode prof billeder vi kan hænge op på væggen...

Go ide, det kan jeg ski godt forstå

Anmeld

14. august 2012

frk-stoltze

crille skriver:

Hvor er han bare LÆKKER!

Tak for billeder, hvor er det skønt at i stadig hænger ved i gruppen efter fødsel. Det er altså stort at få lov at kigge med.

Glæder mig sådan

Ihh tusind tak

Ja han er dejlig og glæd dig, der er ikk noget bedre

Hehe jeg har slet heller ikk tid og overskud til at melde mig ind i en anden, så dejligt jeg må blive her

Anmeld

14. august 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

Go ide, det kan jeg ski godt forstå

Ja kæresten mener måske de er for kunstige sådan nogle billeder, men jeg synes altså det er fedt at have nogle rigtig gode billeder, istedet for sådan nogle hjemmegjorte nogle af dårlig kvalitet osv...

Anmeld

14. august 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

Ja kæresten mener måske de er for kunstige sådan nogle billeder, men jeg synes altså det er fedt at have nogle rigtig gode billeder, istedet for sådan nogle hjemmegjorte nogle af dårlig kvalitet osv...

Det er super gode minder og det vil jeg aldrig glemme eller være foruden glæder mig til min søn bliver større og skal se dem

Anmeld

14. august 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

Det er super gode minder og det vil jeg aldrig glemme eller være foruden glæder mig til min søn bliver større og skal se dem

Kan jeg godt forstå :-)

Vi skal også generelt være bedre til at tage billeder. Jeg tager en del, men det er jo bare sådan nogle hverdags nogle af ham. Kunne godt tænke mig nogle flere hvor mor og far også er med på.. Og skal også være bedre til at tage ved specielle lejligheder...

Anmeld

14. august 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

Kan jeg godt forstå :-)

Vi skal også generelt være bedre til at tage billeder. Jeg tager en del, men det er jo bare sådan nogle hverdags nogle af ham. Kunne godt tænke mig nogle flere hvor mor og far også er med på.. Og skal også være bedre til at tage ved specielle lejligheder...

Jeg tager også mange hverdags billeder, så ryger der lidt på facebook og sender også lidt til kæresten når han er på arbejde

Ja der er for lidt billeder med mor, far og barn

Anmeld

14. august 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

Jeg tager også mange hverdags billeder, så ryger der lidt på facebook og sender også lidt til kæresten når han er på arbejde

Ja der er for lidt billeder med mor, far og barn

Ja hverdagsbilleder tager man jo hele tiden synes jeg.... Og videoer... Men det er jo ikke helt det samme som et rigtig godt fotograf billede til at hænge op synes jeg.. Men hver sin smag jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.