toppen af poppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2012

jydeinden

kicha skriver:

Ham var jeg også glad for og blev også glad for Rasmus Nøhr og Brødrene de er jo bare skønne

hehe eneste der ikke lige var så meget min kop the var nok sys bjerre. men har cderne fra sidste år, og ser nogen gange klip på nettet fra programmet af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

PernilleogLouis

jydeinden skriver:

hehe eneste der ikke lige var så meget min kop the var nok sys bjerre. men har cderne fra sidste år, og ser nogen gange klip på nettet fra programmet af

vi har helt ens smag i de programmer og jep ser også nogen gange klip derfra

Anmeld

12. august 2012

jydeinden

kicha skriver:

vi har helt ens smag i de programmer og jep ser også nogen gange klip derfra

hehe hvem kunne du så bedst lide fra den 1 sæson?

Anmeld

12. august 2012

PernilleogLouis

jydeinden skriver:

hehe hvem kunne du så bedst lide fra den 1 sæson?

Klart Jokeren

Anmeld

12. august 2012

jydeinden

kicha skriver:

Klart Jokeren

han virker også meget charmerende.. kunne også godt lide szhirley.. til gengæld synes jeg at lars h.u.g virkede utroligt arrogant

Anmeld

12. august 2012

PernilleogLouis

jydeinden skriver:

han virker også meget charmerende.. kunne også godt lide szhirley.. til gengæld synes jeg at lars h.u.g virkede utroligt arrogant

syns heller ikke sæson 1 var så god som 2eren men lad os håbe vi bliver positivt overrasket denne sæson

Anmeld

12. august 2012

trunte89

Jeg synes det var helt fint. Men nu har jeg også en KÆMPE kærlighed til Sanne og hendes musik.

Anmeld

12. august 2012

jydeinden

trunte89 skriver:

Jeg synes det var helt fint. Men nu har jeg også en KÆMPE kærlighed til Sanne og hendes musik.

tror bestemt også det er svært at skulle lave andre variationer af lige hendes musik.. for folk har en forventning om hvordan det helst skal lyde.

Anmeld

12. august 2012

jydeinden

kicha skriver:

syns heller ikke sæson 1 var så god som 2eren men lad os håbe vi bliver positivt overrasket denne sæson

ganske enig.. og ja kan jo være det bliver bedre, men tror ikke jeg bliver fan af winding lige umildbart.. men jeg kan jo blive overrasket

Anmeld

12. august 2012

trunte89

jydeinden skriver:

tror bestemt også det er svært at skulle lave andre variationer af lige hendes musik.. for folk har en forventning om hvordan det helst skal lyde.

Ja, det har du nok ret i. ( snakkede de vidst også om?) blev også ret skuffet over nogle af dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.