Kan man ikke det på Baby.dk...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. august 2012

FruK

Kan man ikke sætte den op til at man får notifikationer når der skrives nye indlæg i januar-gruppen? Jeg misser en masse indlæg, fordi jeg ikke får besked. Kan se der er mange indlæg med ingen eller kun få svar. Har også selv prøvet at skrive uden at få svar - det er lidt trist. 

Er det bare mig, der ikke kan finde ud af det? 

Jeg kan kun finde ud af at abonnere på de enkelte tråde. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Missq4

FruK skriver:

Kan man ikke sætte den op til at man får notifikationer når der skrives nye indlæg i januar-gruppen? Jeg misser en masse indlæg, fordi jeg ikke får besked. Kan se der er mange indlæg med ingen eller kun få svar. Har også selv prøvet at skrive uden at få svar - det er lidt trist. 

Er det bare mig, der ikke kan finde ud af det? 

Jeg kan kun finde ud af at abonnere på de enkelte tråde. 

hejsa man får desværre kun notifikationer når folk besvare et indlæg lige som jeg gør nu ved dig havde jeg bare skrevet i tråden så for du ikke nogen og jo det er rigtig øv for der er ikke rigtig gang i hvors lille gruppe.

så måske vi skulle lave hvor gruppe på fb det er der mange ander sider der gør så kan man se hvis der er sket noget i gruppen hvis man altså er på fb men ved ikke om det er noget folk er med på ?

Anmeld

12. august 2012

FruK

Missq4 skriver:

hejsa man får desværre kun notifikationer når folk besvare et indlæg lige som jeg gør nu ved dig havde jeg bare skrevet i tråden så for du ikke nogen og jo det er rigtig øv for der er ikke rigtig gang i hvors lille gruppe.

så måske vi skulle lave hvor gruppe på fb det er der mange ander sider der gør så kan man se hvis der er sket noget i gruppen hvis man altså er på fb men ved ikke om det er noget folk er med på ?

Ja, så er der selvfølglig en fordel ved at oprette en gruppe på Facebook. Ærgerligt at det ikke kan lade sig gøre her... 

Anmeld

12. august 2012

Missq4

FruK skriver:

Ja, så er der selvfølglig en fordel ved at oprette en gruppe på Facebook. Ærgerligt at det ikke kan lade sig gøre her... 

jep så smarte er de ikke her inde

Anmeld

13. august 2012

kbh-tøs

Jeg er med i en gruppe på fb, via min- mave. der er super meget gang i den og vi er vist over 100 :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.