Stå fast i bækkenet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.482 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. maj 2009

Mikkelmusen

Da jeg var til jm igår skrev hun i min vandrejournal H Fast i forsterpræstation. Det kan vel kun betyde at hovedet allerede står fast eller hvordan?!
Nu er det min anden fødsel men jeg kan ikke lige finde mine papirer fra sidst, til at sammenligne. Er det tidligt, for jeg er kun 36+2?
Min jm snakkede til fødselsforberedelsen om at baby hos flergangsfødende som regel ikke står fast så tidligt som den gør hos førstegangs.

Det at hovedet står fast, er det så også tegn på snarlig fødsel eller hvordan?

-Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

Sweet1978

Ja det betyder helt sikkert at hovedet står fast, men om du kan forvente at føde snart tør jeg ikke svare på...

Mine har også gerne stået fast ca. 1 måned før fødsel.

Anmeld

13. maj 2009

Pia

Hej...

jeg er 37+2 og min baby ( jeg er også anden gangs fødende) har stået med hovdet ned af i godt tre uger nu..
Jeg skal til sidste jm besøg på fredag..
er meget spændt på hvad hun siger..
Håber hun fortæller mig at den lille står med hovdet ned af og at jeg snart føder..
Men du behøver jo ikke og være bange for og føde nu..
Min jm sagde at alt over 35 uger, så skal man ikke være nervøs..

Kh Pia..

Anmeld

13. maj 2009

louisepigen23

hej

Når du kommer ind i din uge 37 er det ikke mere for tidligt.... Jeg fødte 37 + 2 og fordi jeg var over uge 37 var det en hel normal fødsel... Jeg var godt nok førstegangsfødende men hovedet havde stået fast i bækkenet i længere tid... Jeg vil også tro det er det det betyder... men det er jo bare en god ting...

Held og lykke med det

Knus Louise

Anmeld

13. maj 2009

Diana...

Lucas lå med hoved ned af i et halvt år og sad fast 1 1/2 måned før termin 

Held og Lykke med det hele det jo tæt på.

Knus Diana 

Anmeld

13. maj 2009

Mikkelmusen

Det var nu heller ikke fordi jeg var nervøs for at føde nu. Det var mere hvad der var normalt. Hvad i selv havde prøvet. Men jeg kan godt se jeg ikke skal regne med at føde imorgen

Tak for jeres svar

Anmeld

13. maj 2009

Stumpen

Har fundet Mathildes journal frem og ved hende står der at H fast da jeg var 36+6, men fødte først 42+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.