Ikke så meget tid pt, men er her og vender tilbage;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. august 2012

babymus77

Hej til dette dejlige folk:-) Min tid flyver afsted!!! Har haft nogle rolige dage, fra 1/8 hvor jeg fødte og til nu.... Kærestens børn kommer i dag fra ferie, og mine kommer fra weekend, og så fuld opmærksomhed til bette mus, så har jeg ikke meget tid til rest, hvis kæresten også skal huskes Jeg er her stadig, men de næste par uger nok ikke så aktiv knus Anne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Koen.

Dejligt med en lille update håber i har det godt

Anmeld

14. august 2012

babymus77

tanja. skriver:

Dejligt med en lille update håber i har det godt

Det har vi, men hold op tiden flyver fra en  Han er bare så skøn!!!! Spiser lidt ofte, men sådan er det vel med bryst børn!!! Gudeskøn er han.

Anmeld

14. august 2012

MorDk

Godt at høre fra dig! Håber alt er vel!!! ♥ Knus

Anmeld

14. august 2012

Koen.

babymus77 skriver:

Det har vi, men hold op tiden flyver fra en  Han er bare så skøn!!!! Spiser lidt ofte, men sådan er det vel med bryst børn!!! Gudeskøn er han.

Hvor er det fantastisk åh ja, vi har lige været igennem 3 måneders appetitspringet, nøøøj jeg var ved at blive gammel før tid de 3 dage det stod på

Anmeld

14. august 2012

babymus77

MorDk skriver:

Godt at høre fra dig! Håber alt er vel!!! ♥ Knus

Han er bare så dejlig Havde lige glemt hvor ofte de spiser, og med en masse andre børn, hus og mand så render tidenNu kan det også snart blive din turKnuss

Anmeld

14. august 2012

babymus77

tanja. skriver:

Hvor er det fantastisk åh ja, vi har lige været igennem 3 måneders appetitspringet, nøøøj jeg var ved at blive gammel før tid de 3 dage det stod på

Er det også stadig babs?? Min søn fik flaske fra 1,5 måned, og der kunne man lettere beregne tid til næste måltid, det er sværere nu, da han kan spise ret tit, men der er masser a mælkmåske det fordi jeg gik 8 dage over? Og han var 55 cm og 4035 g.... Så skal der jo noget føde ind

Anmeld

14. august 2012

Koen.

babymus77 skriver:

Er det også stadig babs?? Min søn fik flaske fra 1,5 måned, og der kunne man lettere beregne tid til næste måltid, det er sværere nu, da han kan spise ret tit, men der er masser a mælkmåske det fordi jeg gik 8 dage over? Og han var 55 cm og 4035 g.... Så skal der jo noget føde ind

Jeps, han er en rigtig man der eeeelsker bryster Flasken er bare nemmere på det punkt med at holde øje med hvad der kommer ind, det elskede jeg ved at Lærke var flaske barn

Ja sikke en basse, så skal der altså noget mad til

Anmeld

14. august 2012

babymus77

tanja. skriver:

Jeps, han er en rigtig man der eeeelsker bryster Flasken er bare nemmere på det punkt med at holde øje med hvad der kommer ind, det elskede jeg ved at Lærke var flaske barn

Ja sikke en basse, så skal der altså noget mad til

Hehe samme her Jeg kalder det babarlap, så er resten af familien flad af grin Hvor tit får jeres??? 

Anmeld

14. august 2012

Koen.

babymus77 skriver:

Hehe samme her Jeg kalder det babarlap, så er resten af familien flad af grin Hvor tit får jeres??? 

Haha herhjemme hedder det en babs-haps øhm alt efter om vejret er varmt eller koldt så 8-12 gange i døgnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.