Animalia skriver:
Jamen altså min cyklus har altid været meget præcis, på 32 dage ca..
Så ja måske skulle jeg, har menstruationssmerter lidt hver dag og har de sidste 10 dage haft helt stive og ømme brystvorter (men kun når jeg røre dem).. Og jeg var faktisk sidste md MEGET obs på, Er jeg gravid, er jeg gravid, der gik jeg 3 dage over, men på 3 dagen fik jeg min mens også var det ligesom om jeg tog det roligt og har slet ikke rigtig tænkt på det.. Hverken med ÆL tests eller noget.. Så det skulle være mærkeligt hvis det er mit hoved, fordi er vitterligt først begyndt at tænke på det igår hehe..
Da vi prøvede at blive gravide tænkte jeg også hele tiden over det! Men så den måned vi blev gravide havde vi bare haft så travlt, så jeg tænkte heller ikke over det. Jeg testede også først 4 dage over tid, fordi jeg havde glemt det
De der mens lign. smerter havde jeg også hele tiden i starten, og gik hele tiden og kiggede om den kom, også da jeg havde testet positiv
Men giv det et par dage, også ring til lægen og forklar at du er gået en uge over, med en ellers regelmæssig cyklus, men du tester negativt. Også se hvad de siger
Anmeld