Libero baby olie, shampoo, lotion osv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. maj 2009

Mikkelmusen

Er der nogen af jer der har prøvet dem? Jeg har endnu ikke set dem i nogen butikker jeg har været i... Måske har jeg ikke kigget så grundigt

Hvis i har prøvet dem, hvordan er de så? Er det udemærkede produkter?

-Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

Diana...

Uhh jeg har ikke prøvet dem men jeg har slet ikke prøvet noget som helst endnu   Men jeg mener Malou her inde fra bruger det og sagde det var godt.

Anmeld

13. maj 2009

cille22

I vores kiwi butikke har de dem og i vores super brugs, men det var ikke nogen jeg personligt ville bruge. Vi bruger kun derma her til ungerne.

Hilsen cecilie og 3 skønne unger

Anmeld

13. maj 2009

Tynen

Har ikke prøvet deres produkter på Stella, men har da tænkt mig at prøve deres ammeindlæg når jeg når så langt.

Det forhandles i Bilka og Føtex

Anmeld

13. maj 2009

Moar'en

Tynen skriver:

Har ikke prøvet deres produkter på Stella, men har da tænkt mig at prøve deres ammeindlæg når jeg når så langt.

Det forhandles i Bilka og Føtex

jeg har brugt deres ammeindlæg og kan kun varmt anbefale dem, startede med matas' men efter 1 time var de så våde ar min mælk løb ved siden af, men med libero's har jeg ikke en eneste gang været nød til at skifte tøj pga mælkepletter

Anmeld

13. maj 2009

cille22

ja for søren jeg brugte da også deres amme indlæg, jeg tænkte kun lige på olien og creme, som vi ikke bruger..

Men kan varmt anbefale deres amme indlæg, de krøller heller ikke mellem hver amning som mange andre gør, så man render rundt med mærkelig formet babser...

Hilsen cecilie

Anmeld

14. maj 2009

Mira0911

Ja jeg gør.. synes det er rigtigt godt...

Anmeld

14. maj 2009

Heidi.

Mikkelmusen skriver:

Er der nogen af jer der har prøvet dem? Jeg har endnu ikke set dem i nogen butikker jeg har været i... Måske har jeg ikke kigget så grundigt

Hvis i har prøvet dem, hvordan er de så? Er det udemærkede produkter?

-Christina

Nej... Jeg syntes de er dyre.. Så hellere Derma

Anmeld

14. maj 2009

Mathilde

Jeg har købt diverse libero baby produkter, men lillepigen skal lige komme ud før jeg kan afprøve dem

Anmeld

14. maj 2009

Mikkelmusen

Heidi-Godsk skriver:

Nej... Jeg syntes de er dyre.. Så hellere Derma

Jeg har ingen ide om hvad de koster... Jeg har som sagt ikke set dem nogle steder endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.