Playmobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. august 2012

PernilleogLouis

Leger jeres børn med dette?? og hvor gamle er de? overvejer om jeg skal købe noget nu hvor det er på tilbud i Bilka

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Munder

kicha skriver:

Leger jeres børn med dette?? og hvor gamle er de? overvejer om jeg skal købe noget nu hvor det er på tilbud i Bilka

Andrea har rigtig meget. Hun startede med at få det omkring de 3 år, og nu, hvor hun bliver 6 år lige om lidt leger hun stadig meget med det. Det er en rigtig god investering

Anmeld

12. august 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
kicha skriver:

theis er 4 og ham fanger det ikke at lege med

Anmeld

12. august 2012

livhemdrup

De 5 børn her hjemme både drenge og piger i alderen to på 4 og så 6 7 og 10 år leger næsten dagligt med det. Så ja jeg ville ikke tvivle med at købe noget af det. 

Anmeld

12. august 2012

PernilleogLouis

Munder skriver:

Andrea har rigtig meget. Hun startede med at få det omkring de 3 år, og nu, hvor hun bliver 6 år lige om lidt leger hun stadig meget med det. Det er en rigtig god investering

Lyder super tak Tror jeg vil prøve at købe noget af det

Anmeld

12. august 2012

PernilleogLouis

livhemdrup skriver:

De 5 børn her hjemme både drenge og piger i alderen to på 4 og så 6 7 og 10 år leger næsten dagligt med det. Så ja jeg ville ikke tvivle med at købe noget af det. 

Lyder godt Jeg må ud og købe noget af det i denne uge

Anmeld

12. august 2012

PernilleogLouis

hannetheis skriver:

theis er 4 og ham fanger det ikke at lege med

min dreng er også 4 - tror jeg må afprøve det og købe det

Anmeld

12. august 2012

livhemdrup

kicha skriver:

Lyder godt Jeg må ud og købe noget af det i denne uge

Prøv såkøb en lille pakke for at se om det fanger. Så ka ialtid udvide 

Anmeld

12. august 2012

helle85

kicha skriver:

mine børn har også en del playmobil og de leger også med det

jeg tror hvis du køber noget sf det playmobil med ting der intresser ham så tror jeg godt de vil lege med det.

min dreng har en færge og politi havn og en bil og han har leget meget med det

og min datter har dukkehuset med meget tilbehør til og nå det er samlet leger hun også meget med det sammen med sin bror

Anmeld

12. august 2012

helle85

kicha skriver:

mine børn har også en del playmobil og de leger også med det

jeg tror hvis du køber noget sf det playmobil med ting der intresser ham så tror jeg godt de vil lege med det.

min dreng har en færge og politi havn og en bil og han har leget meget med det

og min datter har dukkehuset med meget tilbehør til og nå det er samlet leger hun også meget med det sammen med sin bror

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.