Synes baby er mere sløv idag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. august 2012

MarieMor

Hey piger

Ville høre jer om råd da jeg her til morgen ikke helt synes der er helt så meget liv fra baby som der plejer jeg er 39+1 idag så er godt klar over pladsen er trang derinde , men alligevel ?

Det er ikke fordi jeg ikke kan mærke lide engang imellem , det er bare ikke meget ... 

Nogen der har prøvet noget lign. Eller har lidt gode råd , vil heller ikke bare ringe på FG med det samme ..  

Håber der er nogle morgenfriske der kan hjælpe lidt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

anynom

MarieMor skriver:

Hey piger

Ville høre jer om råd da jeg her til morgen ikke helt synes der er helt så meget liv fra baby som der plejer jeg er 39+1 idag så er godt klar over pladsen er trang derinde , men alligevel ?

Det er ikke fordi jeg ikke kan mærke lide engang imellem , det er bare ikke meget ... 

Nogen der har prøvet noget lign. Eller har lidt gode råd , vil heller ikke bare ringe på FG med det samme ..  

Det kan være at baby sover længe
Som du selv skriver er pladsen ikke så stor mere. Prøv at giv det et par timer og se om h*n ikke vågner op, ellers kan du jo give fødegangen et kald. De vil sikkert gerne tjekke dig hvis de ikke har for travlt

God dag

Anmeld

12. august 2012

Kamilla-m

Jeg har oplevet ved mine tre fødsler at dagene op til fødsel var de mere stille
min jdm sagde at barnet også selv kan mærke når det skal ud, så det lader op til det den skal igennem til fødslen
Krydser finger for jeres baby snart kigger ud, og god dag

Anmeld

12. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
MarieMor skriver:

Hey piger

Syns heller ikke jeg kunne mærke så meget liv, dagen før jeg fødte

Anmeld

12. august 2012

Kay

da jeg var til jm her i torsdags fortalte hun at i nogle tilfælde i slutningen af graviditeten gik moderkagen mere og mere i stå og kunne ik følge med mere... så baby får ikke lige så meget nerring og ligger derfor mere stille for at få så meget nerring som muligt uden at bruge for meget... så når man når op på 39+ skal man holde ekstre øje med det og kontakte FG hvis babys bevægelser ændrede sig merkant...

det er ikke for at skræmme dig eller nogen andre... blev selv lidt overrasket fordi jeg ik havde hørt om det før... men det er jo åbenbart vigtigt at være obs. på...

så hvis jeg var dig ville jeg ringe og høre ad 

Anmeld

12. august 2012

MarieMor

Kay skriver:

da jeg var til jm her i torsdags fortalte hun at i nogle tilfælde i slutningen af graviditeten gik moderkagen mere og mere i stå og kunne ik følge med mere... så baby får ikke lige så meget nerring og ligger derfor mere stille for at få så meget nerring som muligt uden at bruge for meget... så når man når op på 39+ skal man holde ekstre øje med det og kontakte FG hvis babys bevægelser ændrede sig merkant...

det er ikke for at skræmme dig eller nogen andre... blev selv lidt overrasket fordi jeg ik havde hørt om det før... men det er jo åbenbart vigtigt at være obs. på...

så hvis jeg var dig ville jeg ringe og høre ad 

Okay , synes der er kommet lidt mere gang i den doh ikke meget men er lige lidt mere obs især efter det du skrive jdm sagde  

Tusind tak for svar

Anmeld

12. august 2012

MarieMor

Olivia's Moar skriver:

Syns heller ikke jeg kunne mærke så meget liv, dagen før jeg fødte

Håber det er et tegn så

Anmeld

12. august 2012

Kay

MarieMor skriver:

Okay , synes der er kommet lidt mere gang i den doh ikke meget men er lige lidt mere obs især efter det du skrive jdm sagde  

Tusind tak for svar

ja jeg er også blevet mere obs efter hun sagde det... tror det er i sjældne tilfælde der er noget galt... men heller et tjek for meget end et for lidt tænker jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.