haster haster haster!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. august 2012

Anonym trådstarter

HAST HAST HAST!

jeg har aftalet igennem en ejer til en hund - at jeg kan købe den igennem stille og rolig afbetaling! Jeg har været hjemme for at printe en kontrakt ud - hvor der står vores adresser - aftale om pris for hund - og en oversigt samt. dato og overførsel af penge! der er lavet en underskrift på denne kontrakt fra os begge - men, de vil først modtage nogle af penge på mandag - og jeg har nu hunden hos mig! Men, jeg blev ringet op i aftes - hvor ejeren vil trække aftalen tilbage og ha sin hund hjem igen! han står stadig registreret som ejer - så har han stadig fuldmagten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

TeamRocket

Hvilken fuldmagt?

Er han registret som ejer, ejer han hunden og kan få politiet til at hente den.
Derfor er afbetaling mellem private noget værre rod, der er mange fuskere der siger ja når du betaler sidste afdrag får du hunden registret i dit navn- men det gør de bare ikke, og tidligere ejer kan kræve hunden tilbage og score pengene- det er nemlig sjældent politiet gør noget den anden vej da det sjældent er en gyldig aftale med bod og advokat der er lavet. Du kan nærmest lige så godt rive din kontrakt i stykker. Tidligere ejer har retten på sin side.

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

polititet blander sig ikke i disse sager - men det skal en advokat

Anmeld

12. august 2012

TeamRocket

Anonym skriver:

polititet blander sig ikke i disse sager - men det skal en advokat

Hvis han siger han ejer hunden og du har stjålet den skal politiet ta ud og hente den. En advokat vil sige det samme, jeres kontrakt gælder ikke når det er uden bod osv, der er nogle særlige regler når man handler med dyr. Men hvorfor vil vedkomne have sin hund tilbage? Og, burde du ikke lade købet gå tilbage, jeg mener, du har jo ikke engang betalt endnu ?

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Hvis han siger han ejer hunden og du har stjålet den skal politiet ta ud og hente den. En advokat vil sige det samme, jeres kontrakt gælder ikke når det er uden bod osv, der er nogle særlige regler når man handler med dyr. Men hvorfor vil vedkomne have sin hund tilbage? Og, burde du ikke lade købet gå tilbage, jeg mener, du har jo ikke engang betalt endnu ?

fordi han savner den rigtig meget, og gerne vil have den hjem. Ja, men hvis han beskylder mig for tyverri - har jeg hans underskrift på at vi har en aftale?

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

fordi han savner den rigtig meget, og gerne vil have den hjem. Ja, men hvis han beskylder mig for tyverri - har jeg hans underskrift på at vi har en aftale?

og hans sms'er

Anmeld

12. august 2012

TeamRocket

Anonym skriver:

og hans sms'er

Så længe det bare er et stykke papir mellem ham og dig og ingen advokater eller vidner har skrevet under + det faktum at du ikke har betalt endnu, så gælder det ikke som en kontrakt. Han har loven på sin side og du kommer til at aflevere hunden tilbage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.