Gravid svømming ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. august 2012

Helloo

Hej piger!

Overvejer at begynde til gravid svømming her d. 15 hvor der begynder nye hold. Men er "kun" 15+6 er det for tidlig at begynde ?

Vil gerne begynde at svømme i svømmestadion DK er der nogen der også gerne vil begynde  ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Mumto3

I min første graviditet startede jeg noget senere, men da jeg så fandt ud af hvor godt det var, så valgte jeg at starte omkring uge 14 ved de næste to graviditeter. Så jeg vil klart anbefale det. Dog skla du være indstillet på at de andre nok er længere henne og derfor har meget mere mave. Man kan godt komme til at føle sig lidt 'mindre' gravid end de andre

Anmeld

12. august 2012

Miss BananaHammock

Jeg starter om 2 uger og er i uge 22, men jeg ville gerne være startet før, hvis det ikke havde været for sommerferie pausen.

Anmeld

12. august 2012

Helloo

Mumto3 skriver:

I min første graviditet startede jeg noget senere, men da jeg så fandt ud af hvor godt det var, så valgte jeg at starte omkring uge 14 ved de næste to graviditeter. Så jeg vil klart anbefale det. Dog skla du være indstillet på at de andre nok er længere henne og derfor har meget mere mave. Man kan godt komme til at føle sig lidt 'mindre' gravid end de andre

heh det går nok. Man kan slet ikke se noget heh 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.