Ser jeres også sådan ud? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

oerbaek

Anonym skriver:

Accepter venligst min anonymitet.... 

Har vedhæftet et billede af mine strækmærker, som jeg er en smule trist over.. 

Jeg er førstegangs gravid, havde nogle strækmærker på hofterne inden min graviditet, og har den seneste tid fået nogle  store nogle på min mave.. 

Jeg ved det er en del at være gravid, at det er noget man ikk kan forebygge og jeg ved der kommer noget fantastisk ud af det, men inderst inde ville vi jo alle bare gerne være fri for dem ikk'? 

De klør, klør og atter klør hele tiden, men har heldigvis fået noget mod kløe af lægen som hjælper en lille smule!

Hvordan var dine strækmærker?

Var de meget tydelige?

Hvordan ser de ud nu (efter fødslen)

Vedhæft gerne billeder, så jeg kan se..

mine så præsis sådanne ud havde dog 3 gange så mange efter 3 graviditeter. men de er meget utydelige nu. man kan stadig se dem men slet ikke så tydeligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Anonym trådstarter

Rikke&Liam skriver:

Jeg har også en del efter 2 graviditeter. Men de bliver meget mindre synlige efter fødslen.

Syntes godt om!

Anmeld

11. august 2012

Anonym trådstarter

oerbaek skriver:

mine så præsis sådanne ud havde dog 3 gange så mange efter 3 graviditeter. men de er meget utydelige nu. man kan stadig se dem men slet ikke så tydeligt 

Det er godt at høre at man ikke er den eneste, der har dem/havde..'

Anmeld

11. august 2012

Storgaard & Lillegaard

bio oil skulle være super hvad jeg har hørt om det. du kan spare lidt penge på det her www.med24.dk og ammeindlæg og en masse andet er der at spare penge på hvis man skulle bruge noget af det

Anmeld

11. august 2012

Anonym trådstarter

MStorgaard skriver:

bio oil skulle være super hvad jeg har hørt om det. du kan spare lidt penge på det her www.med24.dk og ammeindlæg og en masse andet er der at spare penge på hvis man skulle bruge noget af det

Tusind tak..  Jeg kigger på den hjemmeside med det samme.

Anmeld

11. august 2012

Majbrit P

Anonym skriver:

Accepter venligst min anonymitet.... 

Har vedhæftet et billede af mine strækmærker, som jeg er en smule trist over.. 

Jeg er førstegangs gravid, havde nogle strækmærker på hofterne inden min graviditet, og har den seneste tid fået nogle  store nogle på min mave.. 

Jeg ved det er en del at være gravid, at det er noget man ikk kan forebygge og jeg ved der kommer noget fantastisk ud af det, men inderst inde ville vi jo alle bare gerne være fri for dem ikk'? 

De klør, klør og atter klør hele tiden, men har heldigvis fået noget mod kløe af lægen som hjælper en lille smule!

Hvordan var dine strækmærker?

Var de meget tydelige?

Hvordan ser de ud nu (efter fødslen)

Vedhæft gerne billeder, så jeg kan se..

Hejsa.

Mine så ud som dine (bare værre)

og i dag er de stadig meget tydelige, men blevet en del hvidere.. Maven trækker sig jo sammen og bliver pæn igen

Anmeld

11. august 2012

Solstrålebørn

Mine er blevet mindre synlige efter 2 graviditeter og jeg har intet brugt af hjælpemidler... Jeg elsker dem og det er et skønt bevis på at jeg har fået 2 dejlige børn... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.