Uge 33 i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. august 2012

morethanperfect

Puha .. Nu gider jeg snart ikke mere

Han borer sit hovede helt ned , og det gør såååå ondt 

Er simpelthen så ynkelig for tiden , magter det virkelig bare ikke ..
Trøster mig selv lidt med , at der "kun" er en uge til at de ikke vil stoppe fødslen hvis jeg skulle gå i gang for tidligt .. Har frygtet hele min graviditet at jeg skulle gå i gang før tid , og det er jeg heldgivis ikke

Han er aktiv 24 timer i døgnet , som sin storebror , og har svært ved at sove om natten fordi han møver rundt og det bare gør så ondt ..
Er oppe og tisse 3 gange hver nat , selvom jeg ikke drikker noget nogle timer før sengetid ... Og så er Oscar begyndt at vågne igen om natten , og han vil KUN ha sin far .. Daniel starter på arbejde igen efter sin 2 uger lange ferie , og han skal på kursus mandag hvor jeg skal være alene med Oscar indtil Torsdag ...
Når han vågner om natten vil han jo KUN ha sin far , og skriger så ulykkeligt når det er mig , og så vil han absolut ikke sove igen ...
Sidste nat vågnede han og jeg gik op til ham , han skreg FAR FAR , og så satte jeg mig ned med ham .. Han kiggede rigtig ondt på mig , og så gav han mig en lussing
Jeg blev helt paf og sagde det måtte han ikke , og så gjorde han det igen  Så Oscar sad der med tårerne løbende ned af kinderne , helt røde øjne , og gav mig lussinger !! 
Han er far syg så det batter !  
Ved ikke lige hvordan jeg får den kringlet de næste par dage

Lige et par billeder af min lille trold , som jo stadig er dejlig selvom han er far syg  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Nettemor

Puha kan godt forstå det er hårdt! Og det bliver det da nok også i næste uge.. Men kan være det er godt for jer at få noget 'far fri tid' ?

Dejlige billeder!!

Anmeld

11. august 2012

morethanperfect

Nettemor skriver:

Puha kan godt forstå det er hårdt! Og det bliver det da nok også i næste uge.. Men kan være det er godt for jer at få noget 'far fri tid' ?

Dejlige billeder!!

Tror også det er godt vi er lidt sammen , men ved bare ikke lige hvordan nætterne vil gå .. Nu må vi se 

Tak  

Anmeld

11. august 2012

Nettemor

morethanperfect skriver:

Tror også det er godt vi er lidt sammen , men ved bare ikke lige hvordan nætterne vil gå .. Nu må vi se 

Tak  

der er jo desværre ikke så meget man kan gøre ? Men kan være det hjælper når han VED at far ikke er der.. Sådan er det i hvert fald med Sebastian og har altid været.- Han har altid været mors dreng. Men hvis jeg ikke er hjemme om aftenen når han bliver puttet så er det Frank han kalder på den nat..

Anmeld

11. august 2012

Nadia&Daniel

Stadig en smuk mave

Laura er også lidt far-syg (i perioder), jeg kan kæmpe i 1½ time med at få hende til ro, så kommer Daniel hjem, putter hende, og så sover hun på under 10 min.

I nat ville hun på INGEN måde sove i hendes egen seng ELLER VORES, så har måtte sove på sofaen med hende, der ville hun sove. Selvom hun var faldt i søvn (og sovet) i hendes egen seng.

for hun sover hele natten (enten i hendes egen seng eller vores)

Anmeld

11. august 2012

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Puha .. Nu gider jeg snart ikke mere

Han borer sit hovede helt ned , og det gør såååå ondt 

Er simpelthen så ynkelig for tiden , magter det virkelig bare ikke ..
Trøster mig selv lidt med , at der "kun" er en uge til at de ikke vil stoppe fødslen hvis jeg skulle gå i gang for tidligt .. Har frygtet hele min graviditet at jeg skulle gå i gang før tid , og det er jeg heldgivis ikke

Han er aktiv 24 timer i døgnet , som sin storebror , og har svært ved at sove om natten fordi han møver rundt og det bare gør så ondt ..
Er oppe og tisse 3 gange hver nat , selvom jeg ikke drikker noget nogle timer før sengetid ... Og så er Oscar begyndt at vågne igen om natten , og han vil KUN ha sin far .. Daniel starter på arbejde igen efter sin 2 uger lange ferie , og han skal på kursus mandag hvor jeg skal være alene med Oscar indtil Torsdag ...
Når han vågner om natten vil han jo KUN ha sin far , og skriger så ulykkeligt når det er mig , og så vil han absolut ikke sove igen ...
Sidste nat vågnede han og jeg gik op til ham , han skreg FAR FAR , og så satte jeg mig ned med ham .. Han kiggede rigtig ondt på mig , og så gav han mig en lussing
Jeg blev helt paf og sagde det måtte han ikke , og så gjorde han det igen  Så Oscar sad der med tårerne løbende ned af kinderne , helt røde øjne , og gav mig lussinger !! 
Han er far syg så det batter !  
Ved ikke lige hvordan jeg får den kringlet de næste par dage

Lige et par billeder af min lille trold , som jo stadig er dejlig selvom han er far syg  

Fik ikke lige trykket hårdt nok, til at citer dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.