Puha .. Nu gider jeg snart ikke mere 
Han borer sit hovede helt ned , og det gør såååå ondt 
Er simpelthen så ynkelig for tiden , magter det virkelig bare ikke ..
Trøster mig selv lidt med , at der "kun" er en uge til at de ikke vil stoppe fødslen hvis jeg skulle gå i gang for tidligt .. Har frygtet hele min graviditet at jeg skulle gå i gang før tid , og det er jeg heldgivis ikke 

Han er aktiv 24 timer i døgnet , som sin storebror , og har svært ved at sove om natten fordi han møver rundt og det bare gør så ondt ..
Er oppe og tisse 3 gange hver nat , selvom jeg ikke drikker noget nogle timer før sengetid ... Og så er Oscar begyndt at vågne igen om natten , og han vil KUN ha sin far .. Daniel starter på arbejde igen efter sin 2 uger lange ferie , og han skal på kursus mandag hvor jeg skal være alene med Oscar indtil Torsdag ...
Når han vågner om natten vil han jo KUN ha sin far , og skriger så ulykkeligt når det er mig , og så vil han absolut ikke sove igen ...
Sidste nat vågnede han og jeg gik op til ham , han skreg FAR FAR , og så satte jeg mig ned med ham .. Han kiggede rigtig ondt på mig , og så gav han mig en lussing 

Jeg blev helt paf og sagde det måtte han ikke , og så gjorde han det igen
Så Oscar sad der med tårerne løbende ned af kinderne , helt røde øjne , og gav mig lussinger !! 

Han er far syg så det batter !
Ved ikke lige hvordan jeg får den kringlet de næste par dage 

Lige et par billeder af min lille trold , som jo stadig er dejlig selvom han er far syg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld