Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. maj 2009

Julie1986

Hejsa 

Jeg er ny herinde og har et spørgsmål..Jeg er idag 5+5 og har mange gange idag haft en stikkende fornemmelse i venstre side. Lige som æl-smerter. Er det normalt? Er så bange for der er noget galt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

cille22

Ja det er helt normalt, det kaldes ligament smerter og det kommer når bækkenet giver sig..

HIlsen cecilie og 3 skønne unger

Anmeld

13. maj 2009

Julie1986

cille22 skriver:

Ja det er helt normalt, det kaldes ligament smerter og det kommer når bækkenet giver sig..

HIlsen cecilie og 3 skønne unger

Okay tak for det 

Man er jo så bange er i starten - tror jeg vil slappe mere af efter at jeg forhåbentlig ser hjerteblink på tirsdag

Anmeld

13. maj 2009

kl78

Julie1986 skriver:

Hejsa 

Jeg er ny herinde og har et spørgsmål..Jeg er idag 5+5 og har mange gange idag haft en stikkende fornemmelse i venstre side. Lige som æl-smerter. Er det normalt? Er så bange for der er noget galt...

Hej!

Først, tillykke med din graviditet:-)

Jeg kan huske da jeg blev gravid, der stak det også en del. Det er tit fordi din livmoderbånd strækker sig.
Jeg har det sådan, er man i tvivl, så snak med lægen om det, for det er bare bedst at være sikker. Du og barnet har jo ikke godt af ,at du er nervøs.

Jeg  for dig!

Anmeld

13. maj 2009

Tynen

Tillykke med graviditeten!

Jeg fik at vide af min JM at man tit kunne få smerter i den æggestok hvor det befrugtede æg var blevet frigivet.
Havde selv vildt ondt i venstre side i begge mine graviditeter.
Men ellers kan det også snildt være ligaments-smerter

Anmeld

13. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

Tillykke med graviditeten..

jeg er selv 5+2 og idag har jeg også haft ondt i venstre side, det gjorde møg ondt, men det er heldigvis stillenet lidt af ..

men var også bange for der var noget galt, men heldigvis er det okey nu..

men held og lykke med det hele..

cille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.