Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kalvebov der har stået i ovnen i en stegepose med salt, peber, løg og gulerøder i 4-5 timer.
Det gav en kanongod sovs, dertil forårsløg fra haven, gulerødder og ovnkartofler.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mums - lyder mere end lækkert
Hvormange grader stod ovnen på ??
Det lyder også bare MUMS ja det gør
Sukkerblomst skriver: Mums - lyder mere end lækkert Hvormange grader stod ovnen på ??
125 g og så varmluft. Kødet var i stegepose hvis jeg ikke har skrevet det tidligere.
Bestemt ikke sidste gang jeg har lavet det på den måde.
LLN skriver: Kalvebov der har stået i ovnen i en stegepose med salt, peber, løg og gulerøder i 4-5 timer. Det gav en kanongod sovs, dertil forårsløg fra haven, gulerødder og ovnkartofler.
Mums, hvor lyder det lækkert.. Vi har stadig 4 kg, kalvebov fra min fødselsdag i fryseren.. Som vi ikke nåede at bruge, så det tror jeg klart at jeg vil prøve.. :-) Var det som en hel steg det kom ind, eller som bøffer/småkød?
OktoberMor skriver: Mums, hvor lyder det lækkert.. Vi har stadig 4 kg, kalvebov fra min fødselsdag i fryseren.. Som vi ikke nåede at bruge, så det tror jeg klart at jeg vil prøve.. :-) Var det som en hel steg det kom ind, eller som bøffer/småkød?
Det var som en hel steg.
Mmmmmm lyder vildt lækkert, godt vi skal have ribbensteg idag ..
MariaKyedDK skriver: Mmmmmm lyder vildt lækkert, godt vi skal have ribbensteg idag ..
Det er også lækkert men det bedste er næsten ribbensstegsandwichen dagen efter.
LLN skriver: Det er også lækkert men det bedste er næsten ribbensstegsandwichen dagen efter.
Haha ja det er os godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128